مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: بازیگر سریال «پایتخت ۴» گفت: من خیلی اذیت می‌شوم که افراد در فضای مجازی با نام من زندگی کنند و این موضوع به شدت ناراحتم می‌کند.

rima raminfar

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ نمایش «شب بخیر» در سال 76 چهره‌ای را به دنیای بازیگری معرفی کرد که در سینمایی «نان، عشق، موتور 1000» توانست نگاه‌ها را به سمت خود جلب کند اما بخش اعظمی از موفقیت این بازیگر در قاب جادویی بدست آمد و سریال «من یک مستاجرم» نقش مهمی در شناخته شدن او داشت؛ «ریما رامین فر» نامی آشنا برای مخاطبان این روزهای تلویزیون به حساب می‌آید.

بازی این بازیگر در چهار سری پایتخت او را در ذهن مخاطبان تلویزیون تثبیت کرده است و در رمضان نیز شاهد حضور پررنگ وی در این سریال بودیم.

به بهانه نقش آفرینی ریما رامین فر در «پایتخت» گفتگویی با وی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید:

  • در «پایتخت4» بعد دیگری از شخصیت هما نشان داده شد. چگونه توانستید با این موضوع ارتباط برقرار کنید؟

من در این فصل نقشی در اجتماع داشتم و این موضوع گاهی در مقابل وظایف ام نسبت به خانواده معمولی قرار می گرفت و نوعی تضاد را شکل می داد. هما در«پایتخت 4» افزون بر جنب و جوش بیرونی زیادی که داشت فشار عاطفی زیادی را نیز تحمل می کرد و برای خود من هم بسیار سخت بود که در مقابل افرادی قرار بگیرم که همیشه با آن ها در یک جبهه قرار داشتم چون با تمام وجود آن ها را دوست داشتم و سال های سال به شکلی دیگر در کنار هم بازی می کردیم. در کل همای «پایتخت4» سختی های زیادی را تحمل کرد.

  • با رفتن «هما» به شورای شهر خانواده نقی معمولی از معمولی بودن فاصله گرفت؟

نویسندگان پایتخت قبل از کلید خوردن سری چهارم آن تعریفی برای نقش هما کرده بودند و قرار بود این شخصیت به شورای شهر برود و نماینده مردم منطقه اش بشود. اگر شما در سری های قبل دقت کرده باشید خواهید فهمید که یکسری زمینه سازی هایی هم برای این موضوع اتفاق افتاد؛ برای مثال هما همیشه میل به پیشرفت داشت و انسانی نسبتا جاه طلب بود. در مورد سوال شما هم باید بگویم طبیعتا وقتی مردم به فردی اعتماد می کنند و به او رای می دهند او و خانواده اش تا حدودی از معمولی بودن فاصله می گیرند و این موضوعی بود که در قصه وجود داشت.

  • تا جایی که من اطلاع دارم فیلمنامه به صورت قسمت به قسمت به بازیگران رسیده است. این موضوع تاثیری بر روی کار شما گذاشت؟

زمان کلید خوردن کار، ما با چهار یا پنج قسمت فیلمنامه آماده شروع کردیم و بقیه متن در ادامه کار اضافه شد. این دغدغه همواره برای بازیگران وجود داشت که ادامه قصه چه می شود. نویسندگان ما همواره در راه تهران - شیرگاه بودند و زمانی که به آنجا می رسیدند همه دورشان جمع می شدند تا ببینند ادامه کار چه می شود؛ البته ما به این سبک کار کردن عادت کرده ایم زیرا در سری های قبل هم کمبود زمان داشتیم. خوبی این اتفاق این است که سریال برای ما هم مثل مخاطبان سورپرایز به حساب می آمد.

  • هما تهرانی است و آیا این تفاوت با سایر بازیگران باعث پیشرفت وی شده است؟

نه! اصلا این طور نیست، ما نگفته ایم که هما قطعا تهرانی است. تنها در سری های مختلف به این موضوع اشاره شده که هما خانواده ای ارتشی دارد و اصالتش به شیر گاه بر نمی گردد. هدف ما در سریال نشان دادن هما به عنوان یک فرد کامل بدون ایراد نیست و اگر این برداشت را کرده اید که هما باهوش تر، کامل تر و بهتر از همه است اشتباه است. قطعا هما هم نقاط ضعفی دارد اما در کل هما فردی رئوف و صبور است که به نوعی وظیفه مدیریت کردن خانواده همسرش را دارد و ربطی به بومی بودن یا غیر بومی بودن او ندارد.

  • پایتخت پس از گذراندن چهار سری همچنان می‌تواند بیشترین تعداد مخاطب را نسبت به سریال‌های دیگر به خود جذب کند، عامل اصلی این موضوع را چه می‌دانید؟

به نظر من سخت گیری و سخت کوشی گروه پایتخت دلیل اصلی این موضوع است. ما خیلی راحت می توانستیم بگوییم خب این شخصیت ها بین مردم جا افتاده اند و به هر شکلی که ارائه شوند مخاطبان را پای تلویزیون خواهند نشاند. رقیب اصلی پایتخت خودش است و ما خودمان را با دوره های قبلی خود مقایسه می کنیم. محسن تنابنده، سیروس مقدم و خشایار الوند دقت و ظرافت خاصی برای ساخت این سریال به خرج می دهند و با خوش سلیقگی سریال را می سازند.

  • مدتی است که صفحه ای با نام شما در فضای مجازی فعال است و همسرتان این موضوع را تکذیب کرد کمی در مورد این موضوع توضیح دهید.

من داشتن صفحه اجتماعی را تایید یا توبیخ نمی کنم. این یک تکنولوژی است و بعضی از افراد دوست دارند صفحه اجتماعی داشته باشند اما من از آن دسته نیستم. من دوست دارم وقتی مشغول کاری هستم تمام تمرکزم را جلوی دوربین بگذارم و بعد از آن به شدت علاقه مند رسیدگی به زندگی شخصی خود هستم. من هم دیدگاه ها و نظراتی دارم اما دوست ندارم آنها را به اشتراک بگذارم. من هیچ صفحه ای در هیچ کجا ندارم اما یک سری افراد با نام من در صفحات اجتماعی بسیار فعال هستند؛ جالب است که گاهی اوقات در شبکه های برون مرزی هم روی صحبت هایی که به من نسبت داده شده نظر می دهند. این حرکات بسیار ناشایست است و چیزی از دزدی کم ندارد. من خیلی اذیت می شوم که افراد در فضای مجازی با نام من زندگی کنند و این موضوع به شدت ناراحتم می کند.

  • از کار جدید خبری نیست؟

نه! من بعد از هر کاری مدت زیادی استراحت می کنم و الان هم در استراحت هستم.

سریال پایتخت 4 به کارگردانی سیروس مقدم شب‌های رمضان از شبکه 1 پخش می‌شد.

کد خبر 301798

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha