علیرضا حقیقی، دروازه‌بان روبین‌کازان روسیه به‌دنبال جدایی از این تیم و پیوستن به تیم دیگری است.

 دروازه‌بان تيم ملي در اين رابطه‌مي‌گويد:‌ «طبق قراردادي كه با باشگاه روبين‌كازان داشتم، موظف بودم وضعيتم را با اين تيم مشخص كنم. بعد از پايان ديدارهاي ليگ برتر پرتغال كه قرارداد قرضي من هم با باشگاه پنافيل به اتمام رسيد، به روسيه برگشتم و 2روز هم در كازان بودم. با مسئولان باشگاه كه صحبت كردم آنها اعلام كردند طبق روال تيم و مانند ساير بازيكنان بايد از روز اول در تمرينات حاضر شوم و من هم بلافاصله بعد از 2بازي تيم ملي و بدون استراحت به تمرينات تيمم اضافه شدم. از روز شنبه هم بازي‌ها براي ما آغاز شده است كه در خانه زسكا مسكو يك بر صفر شكست خورديم.»

او ادامه مي‌دهد: «دروازه‌بان اول روبين‌كازان رژي‌كوف است. او دروازه‌بان دوم تيم ملي روسيه و كاپيتان تيم ماست. اين بازيكن با 34سال سن و اوج پختگي رهبر روبين‌كازان هم هست. با اين شرايط خودم خوب مي‌دانم، شرايط براي بازي كردن من مهيا نيست. البته باشگاه هم به‌دنبال آن است كه با فروش من درآمدزايي كند، چون امسال، سال آخر قرارداد من با باشگاه روبين‌كازان است، به‌راحتي حاضر به جدايي‌ام نيستند. متأسفانه يا خوشبختانه روبين‌كازان براي جدايي من سختگيري زيادي مي‌كند و تا الان هم به چند پيشنهادي كه داشتم، به‌دليل عدم‌توافق مالي جواب منفي داده‌اند. مسئولان باشگاه روبين‌كازان به‌دنبال پيشنهاد مالي خوب هستند و من به‌دنبال پيشنهاد فني خوب كه ان‌شاءالله به‌زودي همه‌‌چيز مشخص خواهد شد.»

عليرضا حقيقي ديگر قصد ندارد به پنافيل برگردد و مي‌خواهد به تيمي برود كه بتواند بازي كند. او عنوان مي‌كند:‌ «به‌دنبال تيمي هستم كه بتوانم بازي كنم و شرايط خوبي داشته باشم و حتي شايد به تيمي رفتم كه شرايط بسيار بهتري نسبت به روبين‌كازان داشته باشد.»

دروازه‌بان تيم ملي درباره انتخاب تيم آينده‌اش قرار نيست از كارلوس كي‌روش مشورت بگيرد و اين در حالي است كه خيلي از بازيكنان تيم ملي كه در اروپا هستند براي تغيير تيم خود با كي‌روش هم مشورت كرده‌اند.

حقيقي تأكيد مي‌كند:‌ «ما جرأت نداريم رودررو با كي‌روش سلام‌عليك كنيم چه برسد به اينكه مشورت بگيريم! ما كاري نكرديم گفتند حقيقي را كي‌روش به پنافيل برده است و سرمربي تيم ملي براي او تيم انتخاب مي‌كند، واي به حال روزي كه بخواهم از كي‌روش مشورت هم بگيريم. با اين حال خودم مي‌دانم سرمربي تيم ملي چه صلاحي براي من مي‌خواهد و اينطور راحت‌ترم كه تيم فصل بعدم‌ را خودم انتخاب كنم.»

او درباره رويارويي‌اش با لوئيز فيگو عنوان مي‌كند: «فيگو در شهر پورتو زندگي مي‌كند و در پرتغال زياد يكديگر را ديده بوديم. او چند بازي من را هم در پنافيل ديده بود و با هم آشنا بوديم. ما صحبت‌هاي كلي انجام داديم. من از وضعيتم گفتم، فيگو هم درباره فوتبال ايران صحبت كرد. كمي هم درباره كي‌روش صحبت كرديم. فيگو از او تعريف كرد و گفت خوش‌شانس هستيم كه اين مربي را در اختيار داريم. بيشتر از اين صحبتي نكرديم.»

عليرضا حقيقي كه با تسنيم گفت و گو مي‌كرد در ادامه درباره تيم ملي صحبت مي‌كند. او مي‌گويد:‌ « ما ايران هستيم، تيم اول آسيا و در همه بازي‌ها محكوم به برديم و اين را خوب مي‌دانيم اما فوتبال هميشه پيروزي نيست. مطمئن باشيد از بازي‌هاي بعدي كه تيم ملي را ببينيد بازي با تركمنستان هم فراموش مي‌شود. اگر از تيم ملي حمايت شود، سعي مي‌كنيم با اقتدار به جام جهاني روسيه برويم. الان هم وقت انتقاد نيست. يعني منظورم اين است كه وقت انتقاد مغرضانه نيست. زماني كه تيم ملي جوان نشده بود همه انتقاد مي‌كردند و حرفي نبود، اما اكنون كه كي‌روش در تيم ملي جوان‌گرايي كرده است نبايد مغرضانه انتقاد كرد. بايد به سرمربي تيم ملي احترام بگذاريم، او را كمك كنيم و اگر هم انتقادي است در فضايي سالم اين كار را انجام دهيم، نه اينكه فقط قصد تخريب داشته باشيم.

کد خبر 301690

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha