جوان شیشه‌ای که مدعی است ۱۰ سال قبل به‌خاطر اختلاف مالی ۱۰۰ میلیونی دست به جنایت زده است با دستور قاضی به پزشکی قانونی معرفی شد تا سلامت روانی‌اش بررسی شود.

اين پسر 29ساله كه 10سال است شيشه مصرف مي‌كند و پيش از اين سابقه بستري‌شدن در بيمارستان رواني را داشته، روز شنبه به كلانتري 164قائم رفت و وقتي در برابر افسر بازجو نشست ادعا كرد كه 10سال قبل جواني را كشته و جسدش را در مسيل باختر انداخته است.

همين ادعا كافي بود تا با دستور قاضي، اين پسرجوان بازداشت شود. از سويي تيمي از كارآگاهان جنايي به جست و جو در پرونده‌هاي جنايت در 10سال قبل پرداختند اما پرونده‌اي در اين خصوص پيدا نشد. با اين حال جوان شيشه‌اي روز گذشته به شعبه هفتم دادسراي جنايي تهران منتقل شد و درحالي‌كه رفتارهاي عادي نداشت به قاضي گفت: 10سال است كه شيشه مي‌كشم.

آن زمان پدرم به من 100ميليون تومان داد تا با آن شركت بزنم من هم همه پول را تحويل حسين، شريكم دادم كه با آن سرمايه‌گذاري كند تا اينكه متوجه شدم او قصد كلاهبرداري دارد. حسين مي‌خواست همه پول‌هاي مرا بردارد و فرار كند. من هم با چاقو او را كشتم و جسدش را در مسيل باختر انداختم.

وي در پاسخ به سؤال قاضي كه پرسيد چرا تاكنون جسدي كشف نشده و گزارش چنين جنايتي در آن زمان به پليس اعلام نشده است، گفت: علتش را من نمي‌دانم شايد جسد از بين رفته است.او درحالي مدعي آدمكشي شده كه اعتياد به شيشه دارد و بارها به‌خاطر بيماري روحي، رواني و توهمات ناشي از شيشه در بيمارستان رواني بستري شده است. بدين‌ترتيب قاضي احمدبيگي دستور بستري وي و انجام آزمايش‌هاي مختلف را صادر كرد تا وي از نظر سلامت رواني بستري شود. اين در حالي است كه تحقيقات درخصوص ادعاي وي مبني بر ارتكاب جنايت ادامه دارد تا ابعاد پنهان پرونده آشكار شود.

کد خبر 301647

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha