همشهری آنلاین: نایب رییس فدراسیون نجات غریق ایران با تاکید بر این نکته که مردم در تعطیلات عید سعید فطر به وضعیت آب و هوایی و مواج بودن دریا توجه کنند ،گفت: در یک دهه اخیر ناجیان ۷۰ هزار نفر را از خطر مرگ غرق شدن در دریای خزر نجات دادند.

دریا

بهروز اسفندیاری عصر چهارشنبه در بازدید از فعالیت ناجیان غریق در بابلسر به خبرنگار ایرنا افزود: مردم به هیچ عنوان در زمان طوفانی بودن از دریا استفاده نکنند.

وی بر لزوم استفاده از طرح سالمسازی دریا برای شنا تاکید کرد و گفت: چهار هزار و 500نفر از ناجیان غریق در سواحل دریای خزر در سه استان شمالی مازندران، گیلان و گلستان مستقر هستند.

به گفته اسفندیاری حدود یک هزار و 500 ناجی غریق توسط بخش های خصوصی که کنار سواحل به کار گیری شدند.

نایب رییس فدراسیون غریق نجات ایران به مشکلات پرداخت نشدن حقوق ناجیان غریق اشاره کرد و گفت: به دلیل بی توجهی به حق و حقوق ، شمار زیادی از ناجیان خبره دست از کار کشیدند.

وی با بیان اینکه البته وزارت کشور به عنوان متولی سواحل دستور پرداخت حقوق خرداد ماه امسال را داده است، بیان داشت: در حال حاضر حقوق ناجیان غریق استان گیلان پرداخت شده و ناجیان مازندران نیز به زودی حقوق خردادماه را دریافت می کنند.

وی به همکاری مدیران ادارات ورزش و جونان شهرهای ساحلی با ناجیان غریق اشاره کرد و اظهار داشت: انجام ورزش های ساحلی در کنار شنا از برنامه های فدراسیون نجات غریق است.

کد خبر 301226

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha