دوشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: یک زوج کهنه‌کار شعبده‌باز قصد دارند برای اولین بار طی ۱۵ سال فعالیت خود در عرصه شعبده، بر صحنه تئاتر برادوی به شعبده‌بازی بپردازند.

تئاتر برادوی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، طی سال‌های متمادی مردم عادی عکس‌هایی را در خصوص شعبده‌بازی که خرگوشی را از درون یک کلاه خلق کرده و بیرون کشیده، دیده‌اند اما به طور حتم تا به حال از نزدیک بیننده اینکه کسی بتواند این کار را انجام دهد، نبوده‌اند. زوج شعبده‌بازی پن و تلر قصد دارند در جدیدترین نمایش خود با عنوان «پن و تلر در تئاتر برادوی»، این رویای شیرین را به واقعیت تبدیل کنند.

این زوج شعبده‌بازی که طی ۱۵ سال گذشته در لاس‌وگاس فعال بوده‌اند، قصد دارند نمایشی را شامل تلفیقی از تکنیک‌های کلاسیک و مدرن شعبده‌ در تئاتر برادوی اجرا کنند.

در نمایش «پن و تلر در تئاتر برادوی»، پن شخصیتی قدبلند، حراف و در عین حال جذاب و شیرین برای مخاطب است و در مقابل او تلر شخصیتی کوتاه قد و در برخی مواقع شیطان صفت است که حرکات زبردستانه و ماهرانه‌ای دارد. 

علاوه بر پن و تلر، ۲ بازیگر دیگر به نام‌های مایک جونز و جرجی برناسک نیز به ایفای نقش در این اثر نمایشی می‌پردازند.

نمایش «پن و تلر در تئاتر برادوی» با کارگردانی جان رندو تا ۱۶ ماه آگوست (شهریورماه) در سالن تئاتر مارکوئیز نیویورک روی صحنه خواهد بود.

کد خبر 300943

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار هنر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha