همشهری آنلاین: معاون مالی مجموعه تئاتر شهر درباره فعال نبودن سایت گیشه تئاتر مجموعه طی یک هفته گذشته، عنوان کرد به دلیل تعویض سرور که عمر مشخصی دارد، یک هفته گذشته سایت فعال نبود ولی مجددا فعال شده است.

نمایش

به گزارش مهر؛ حسن جودکی درباره دلیل فعال نبودن سایت فروش بلیت مجموعه تئاتر شهر با عنوان سایت گیشه تئاتر در یک هفته گذشته، گفت: سایت گیشه تئاتر نزدیک به ۷ سال است که فعالیت می‌کند و در این مدت فعالیت خوبی هم داشته است اما در هفته گذشته سایت با مشکل تغییر سرور که عمر مشخصی داشت و باید تعویض می‌شد، مواجه شد. به همین دلیل یک هفته سایت فعال نبود ولی از روز ۲۱ تیرماه فعالیت سایت گیشه تئاتر از سر گرفته شد.

وی درباره چرایی اقبال نشان ندادن گروه‌های نمایشی برای استفاده از گیشه فروش بلیت مجموعه تئاتر شهر برای فروش بلیت آثار خود، یادآور شد: سایت گیشه تئاتر قدیمی‌ترین سایت فروش بلیت تئاتر است ولی تنها قراردادی که برای آن وجود دارد، قرارداد پشتیبانی فنی از سایت است که توسط انجمن هنرهای نمایشی ایران با شرکت پشتیبان سایت، منعقد شده است. به همین دلیل سایت دارای جذابیت‌های تبلیغاتی و بروز رسانی نیست زیرا فعال بودن این بخش‌ها نیازمند نیروهای بیشتری است که در سایت فعالیت کنند اما مجموعه تئاتر شهر توانایی چنین کاری را ندارد.

معاون مالی مجموعه تئاتر شهر با بیان اینکه افزایش نیرو و عقد تفاهم‌نامه یا قرارداد برای جذب حامیان مالی خصوصی برای سایت گیشه تئاتر شهر از عهده مجموعه خارج است، تأکید کرد: تمام قضایای مالی مجموعه تئاتر شهر و تفاهم‌نامه‌هایی که باید منعقد شوند در اختیار انجمن هنرهای نمایشی ایران است و مجموعه نمی‌تواند به صورت مستقیم با حامیان مالی برای افزایش توانایی و جذابیت‌های تبلیغاتی و بروزرسانی سایت گیشه تئاتر، اقدام کند. به همین دلیل حامیان مالی خصوصی نیز با توجه به محدودیت‌های موجود تمایلی به حضور و انعقاد تفاهم‌نامه با مجموعه تئاتر شهر را ندارند.

جودکی با اشاره به حضور ۱۰ تا ۱۵ نیروی فعال در بخش تبلیغات، اطلاع رسانی و بروز رسانی در سایت‌های خصوصی فروش بلیت تئاتر، متذکر شد: سیستم دولتی ما فقط به شکل قرارداد پشتیبانی بخش فنی قرارداد می‌بندد و به همین دلیل گروه‌ها جذب سایت‌های خصوصی که امکانات و جذابیت‌های بیشتری دارند، می‌شوند. سایت گیشه تئاتر که از سال ۸۷ فعالیت خود را آغاز کرده، فروش بلیت چندین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر را بر عهده داشته و این نشان‌دهنده توانایی سایت در حوزه فروش بلیت است اما بخش‌های تبلیغات، اطلاع رسانی و بروز رسانی ندارد.

کد خبر 300940

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha