یکشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰
۰ نفر

۳ پسربچه تهرانی در ۳ حادثه جداگانه قربانی سهل انگاری والدینشان شدند. نخستین حادثه ۱۰ اردیبهشت‌ماه رخ داد.

آن روز به بازپرس مديرروستا، كشيك جنايي پايتخت خبر رسيد پسربچه 2/5ساله به طرز مرموزي جان باخته است. با شروع تحقيقات، پدركودك كه از مرگ پسرش شوكه شده بود به مأموران گفت: روز گذشته مهمان برادرم بوديم كه من در آنجا به حمام رفتم. چند دقيقه بعد يك دفعه صداي جيغ پسرم را شنيدم. وقتي از حمام بيرون آمدم از پسرم خبري نبود. بعد از آن همه جا را دنبالش گشتيم كه يك دفعه پيكر نيمه‌جان پسرم را در استخر حياط خانه برادرم پيدا كرديم و فورا او را به بيمارستان رسانديم اما جانش را از دست داد. در ادامه قاضي دستور انتقال جسد به پزشكي قانوني را صادر كرد. پس از گذشت 2 ‌ماه پزشكي قانوني اعلام كرد كه مرگ اين پسر بچه بر اثر خفگي در استخر بوده و هيچ مورد مشكوكي وجود ندارد.

دومين پسربچه‌اي كه قرباني سهل‌انگاري شد هم 2/5ساله بود و عرشيا نام داشت. خانواده او هفته قبل مهمان يكي از بستگانشان بودند و عرشيا سرگرم بازي كنار ميز تلويزيون خانه بود كه ناگهان ال‌سي‌دي روي او افتاد و همين باعث مرگ او شد. گزارش اين حادثه، شنبه هفته قبل به قاضي مديرروستا بازپرس جنايي تهران اعلام و در بررسي‌ها معلوم شد بازيگوشي كودك و بي‌توجهي والدينش علت اين حادثه تلخ بوده است.

سومين كودك شنبه شب گذشته دچار حادثه شد. اين پسربچه 6ساله به نام ايمان از بالكن خانه‌شان در طبقه ششم ساختماني در خيابان استاد معين سقوط كرد و جان باخت. پدرش درخصوص جزئيات حادثه گفت: شب حادثه مشغول صرف شام بوديم كه يك دفعه پسرم ايمان به سمت بالكن رفت. حفاظ بالكن حدود يك متر است و كنارش چهارپايه‌اي براي رخت آويز قرار داشت. پسرم روي رخت آويز رفت و من وقتي اين صحنه را ديدم به سرعت به سمت بالكن رفتم تا او را به داخل خانه برگردانم كه يك دفعه تعادلش را از دست داد و به پايين سقوط كرد. وي ادامه داد: پس از آن او را به بيمارستان رسانديم اما چند ساعت بعد بر اثر شدت جراحات به كام مرگ رفت.

 

 

کد خبر 300858

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha