همشهری آنلاین: کاپیتان فصل پیش تیم فوتبال پرسپولیس و همچنین آقای گل ایران در لیگ چهاردهم با عقد قرارداد رسمی به تیم‌های قطری پیوستند.

ادینهو

به گزارش مهر، محمد نوری کاپیتان فصل پیش پرسپولیس پس از انجام معاینات و تست پزشکی، به مدت یک فصل با تیم المسیمر قطر که در این فصل به لیگ ستارگان این کشور راه یافته است، قرارداد رسمی امضا کرد.

در حال حاضر نوری در کنار رافائل مدافع برزیلی و پینتو هافبک هجومی پرتغالی، بازیکنان خارجی فصل آینده تیم المسیمر در لیگ ستارگان قطر محسوب می‌شود زیرا این باشگاه در حال مذاکره با یک بازیکن پرتغالی دیگر هم هست.

طبق اعلام سایت الکاس قطر، رقم توافق کاپیتان فصل پیش پرسپولیس با این تیم المسیمر اعلام نشده اما این بازیکن بزودی در تمرینات این تیم قطری حضور می‌یابد.

از سوی دیگر، لوسیانو ادینیو بازیکن فصل پیش تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز و آقای گل چهاردهمین دوره لیگ برتر ایران با عقد قرارداد رسمی به تیم فوتبال السيليه قطر پیوست.

این قرارداد با حضور عبدالله رئیس باشگاه السيليه قطر و در هتل میراث به امضا رسید اما رقم این قرارداد هنوز اعلام نشده است.

محمد نوری و لوسیانو ادینیو درحالی به تیم‌های قطری پیوستند که پرسپولیسی‌ها تمایل زیادی به حفظ نوری و جذب ادینیو داشتند.

پیش از این آندرانیک تیموریان کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران هم با عقد قرارداد با یک میلیون و دویست هزار دلاری با ام‌صلال قطر به توافق رسیده بود.

کد خبر 300564

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha