همشهری آنلاین: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: روز قدس پیام‌آور آزادی و بیداری مسلمانان انقلابی است.

راهپیمایی روز قدس

ایسنا نوشت: عابد فتاحی اظهار کرد: تا زمانی که مسلمانان در صحنه باشند روز قدس هر سال با عظمت بیشتری به خصوص در میان مسلمان ملت ایران برگزار خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: معنای روز قدس را می‌توان روز خیزش مردم مسلمان ایران و دنیا، روز حمایت از مظلومان و مردم رانده شده و آواره فلسطین که سرزمین آن‌ها توسط رژیم صهیونیستی اشغال شده خلاصه کرد.

وی تصریح کرد: بعد از این‌که حضرت امام(ره) روز قدس را برای مسلمانان به یادگار گذاشتند هرسال شاهد حضور پرشور و عظمت کمی و کیفی مسلمانان بوده‌ایم و مهمترین پیام راهپیمایی روز قدس برای تمام ظالمان و مستکبرانی جهان این است که مردم همیشه یار و حامی مستضعفین هستند و در مقابل ظالمان خواهند ایستاد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شکوه و عظمت روز قدس در این ایام حساس که در جغرافیای اسلام، مستکبرین و مسلمانان را به جان هم انداخته بیشتر تاثیرگذار خواهند بود.

وی گفت: مردم مسلمان فلسطین هیچوقت تنها نبوده‌اند؛ چراکه مردم با ایمان و انقلابی ایران اسلامی در کنار آنان همواره خواهند بود و حمایت از مردم فلسطین که یک نماد آوارگی و ظلم واقعی است تا آخر ادامه خواهد داشت.

وی با بیان این‌که «روز قدس یک مکتب با عظمت از دستاوردهای انقلاب است»، گفت: با توجه به شرایط نامساعد و ناگوار مسلمانان در جای جای دنیا این روز با شکوه و عظمت خاص خود برگزار خواهد شد.

کد خبر 300410

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دین و اندیشه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha