یکشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۱
۰ نفر

نواک جوکوویچ مرد شماره یک امروز در دور چهارم رقابت‌های تنیس ویمبلدون در لندن، با کوین اندرسون بازی می‌کند.

تنیس

بخت شماره يك قهرماني سومين گرند اسلم سال، در اوج آماگي است و به‌نظر مي‌رسد چيزي نمي‌تواند جلوي رسيدن او به قهرماني را بگيرد. مدافع عنوان قهرماني، تا حالا حتي يك ست را هم روي زمين چمن ويمبلدون از دست نداده است.

جوكوويچ در آخرين بازي خود، در دور سوم برنارد تاميچ را در 3ست متوالي شكست داد و به‌نظر نمي‌رسد كه اندرسون از آفريقاي جنوبي بتواند براي او مشكل‌ساز باشد. در همان روز برد جوكوويچ، استن واورينكا كه به تازگي در اوپن فرانسه قهرمان شده و بخت 4قهرماني در اين رقابت‌ها، فرناندو ورداسكو را در 3ست شكست داد. بزرگ‌ترين باخت اين روز مسابقات در بخش مردان اما متعلق به گريگور ديميتروف بود. ديميتروف كه سال گذشته به نيمه نهايي رسيده بود، برابر ريشار گاسكه شكست خورد. گاسكه حالا بايد براي رسيدن به يك چهارم نهايي، با نيك كرگيوس بازي كند كه در يك بازي سنگين و پرهيجان، ميلوش رائونيچ را شكست داد.

اين هفتمين سال است كه جوكوويچ به هفته دوم رقابت‌هاي ويمبلدون مي‌رسد. او در بازي آخر، هنگامي كه در حال ترك زمين بود، مثل هميشه به هوادارانش امضا مي‌داد كه يكي از اين امضاها، واقعا جالب بود: «يك آقاي محترم پاي مصنوعي‌اش را به من داد و من هم اميدوارم كه امضايم باعث شود احساس خوبي داشته باشد.»

در بخش زنان، ‌سرنا ويليامز بخت شماره يك قهرماني كار سختي برابر هتر واتسون اميد اول بريتانيايي‌ها داشت و در نهايت در يك بازي سنگين و سخت، 2بر يك برنده شد. واتسون در ميان تشويق هواداران كار را براي سرنا سخت كرد و ست دوم را گرفت اما قهرمان 20گرند اسلم دنيا، سرانجام كار را به نفع خودش به پايان رساند تا در دور بعدي، با خواهرش ونوس ويليامز بازي كند. ماريا شاراپوا هم موفق شد ايرينا كامليا بگو را در 2ست شكست بدهد.

کد خبر 300095

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha