مرد قمار باز وقتی فهمید که پای یک رقیب عشقی در میان است دست به جنایت زد و فراری شد.

بعد از ظهر جمعه گذشته به بازپرس بستان‌زاده كشيك جنايي پايتخت خبر رسيد كه مردي در يك درگيري در خانه‌اي قديمي در منطقه شوش به قتل رسيده است. بازپرس جنايي همراه تيمي از مأموران آگاهي راهي محل جنايت شدند و در آنجا جسد خون آلود مردي را در حياط ديدند.

آنطور كه مشخص بود عامل جنايت به نام محسن بعد از جنايت، چاقوي خون‌آلود را در كوچه انداخته و فرار كرده بود. در بررسي‌هاي اوليه معلوم شد كه پاي يك زن در ميان است و او راز جنايت را مي‌داند. بنابراين قاضي جنايي دستور بازداشت وي را صادر كرد. اين زن 36ساله كه پيش از اين 2بار به اتهام حمل مواد‌مخدر به زندان رفته و سابقه دار است در بازجويي‌ها چنين گفت: بعد از اينكه از شوهرم جدا شدم به تنهايي در يكي از اتاق‌هاي خانه قديمي زندگي مي‌كردم.

مقتول گاهي براي مصرف مواد و قمار بازي به حياط خانه‌ام مي‌آمد. از سوي ديگر 2سال بود كه محسن عامل جنايت را مي‌شناختم و وي به من علاقه داشت. او هم گاهي براي قمار بازي به حياط خانه‌ام مي‌آمد و با همسايه‌ها بازي مي‌كرد و مواد مي‌كشيد. روز قبل از حادثه محسن به يكي از همسايه‌ها گفته بود كه بالاخره مقتول را خواهد كشت.

او تصور مي‌كرد كه مقتول با من رابطه تلفني دارد، درصورتي كه اينطور نبود. همين حسادت كار دستش داد و من واقعا فكرش را نمي‌كردم آدمكش شود. اين زن كه در مترو دستفروشي مي‌كند در برابر اتهام معاونت در قتل قرار گرفته و اين يعني كه مقتول را به قتلگاه كشانده تا عامل جنايت دست به جنايت بزند. او اما منكر اين اتهام شد و به قاضي گفت: من اصلا از قصد و نيت محسن خبر نداشتم و بي‌گناهم.به گزارش همشهري، قاضي جنايي دستور بازداشت موقت اين زن را صادر كرد و جست‌و‌جو‌ها براي شناسايي و دستگيري قاتل فراري ادامه دارد تا زواياي پنهان آشكار شود.

کد خبر 300042

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha