شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: کمپانی رویال شکسپیر انگلستان اپلیکیشنی از نمایش «هیاهویی برای هیچ» را به منظور آموزش نوجوانان علاقه‌مند به تئاتر برای استفاده در تلفن‌های همراه و تبلت‌ها ارائه داد.

شکسپیر

به گزارش مهر به نقل از سایت کمپانی رویال شکسپیر، دیوید تنانت بازیگر کمپانی رویال شکسپیر در این اپلیکیشن به نوجوانان ۱۱ تا ۱۸ سال تجربه بازی در آثار ویلیام شکسپیر را توسط نمایش «هیاهویی برای هیچ»، آموزش می‌دهد.

این اپلیکیشن دارای ۳ بخش است:

  • بخش اول- سرگرمی

دانش‌آموزان می‌توانند سطور مورد علاقه خود در متن را به صورت lip sync اجرا کنند، متن شکسپیر را با ریتم‌های موسیقایی تلفیق کنند و آموزن بیان دیالوگ‌های ویلیام شکسپیر را به سبک موسیقی هیپ‌پاپ انتخاب کنند.

  • بخش دوم- تمرین

در این بخش مهارت دانش‌آموزان برای پی‌بردن به شخصیت، چگونگی و چطور بیان کردن متون شکسپیر تقویت می‌شود. این روند با ارائه اجرایی ۳۶۰ درجه از ۲ بخش از نمایش «هیاهویی برای هیچ» تمرین می‌شود. سپس تاسمین کریگ بازیگر، نیا لین مربی بیان و اقبال خان کارگردان با استفاده از تکنیک‌های بازیگری به دانش‌آموزان برای درک حس و معنی دیالوگ‌های شکسپیر کمک می‌کنند.

  • بخش سوم- اجرا

در این بخش از اپلیکیشن، دانش‌آموزان بر صحنه تئاتر رویال شکسپیر در کنار ادوارد بنت و میشله تری، در نمایش «هیاهویی برای هیچ» تلاش می‌کنند تا به مهارت‌های جدیدی در بازیگری دست پیدا کنند.

کد خبر 300021

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha