همشهری آنلاین: رئیس جمهوری اسلامی ایران، پیروزی تیم والیبال نوجوانان در مسابقات جهانی مکزیک را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران و بویژه جامعه ورزشی تبریک گفت.

متن کامل پیام محمود احمدی نژاد بدین شرح است:.

بسم الله الرحمن الرحیم.

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه.

ملت سرافراز ایران زمین!

پیروزی افتخارآمیز فرزندان پاک، مؤمن و شجاع کشورمان را که هدیه ای برای ملت عزیز ایران بود، در آستانه میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) به شما و رهبر عزیز و این نوجوانان رشید صمیمانه تبریک عرض می کنم.

راه روشن جوانان این سرزمین، ایمان به خدا، تلاش بی وقفه و امید و عشق به همه خوبی‌ها یعنی امام عصر (عج) است و این ما را به همه قله های عزت و افتخار خواهد رسانید.

از همه بازیکنان، مربیان و کادر فنی، فدراسیون و سرپرستان و همه ایرانیان در سراسر جهان خصوصاً کسانی که از راه دور برای تشویق تیم حضور یافتند و همه دلسوزان تشکر و قدردانی می‌نمایم.

خادم ملت ایران.
محمود احمدی نژاد.

رئیس جمهوری همچنین دقایقی پس از قهرمانی ایران در رقابت‌های جهانی والیبال، در ارتباطی تلفنی با شبکه سوم سیما ، این پیروزی را تبریک گفت.[والیبال نوجوانان جهان: ایران قهرمان جهان شد]

دنیا باید ملت ایران را باور کند 
رئیس جمهوری همچنین در گفت‌وگویی تلویزیونی که‌بلافاصله پس از کسب مقام قهرمانی نوجوانان ایران انجام شد،گفت: این‌پیروزی موجب افتخار، غرور، بالندگی و عزت ملت ایران شد.

احمدی نژاد گفت: ملت ایران با داشتن چنین سرمایه‌های ارزشمندی، شایسته فتح همه قله‌های عزت و افتخار جهانی است.

رییس جمهوری ادامه داد: پیروزی نوجوانان ما سبزشدن یک جوانه در بوستان بزرگ ایران زمین‌است که آینده‌های روشن و پرافتخار را به همه ملت ما نوید می‌دهد.

احمدی نژاد با تاکید بر اینکه امروز راه برای موفقیت جوانان و نوجوانان ما در همه عرصه‌ها باز است، گفت: چند سال قبل صحبت از قهرمانی نوجوانان در جهان یک رویا بود و خیلی‌ها قدرت جوانان و نوجوانان ما را قبول نداشتند اما می‌بینیم که امروز این اتفاق افتاده است.

رییس جمهوری خاطرنشان کرد: زیبایی دیگر این پیروزی این است که نوجوانان ما برنده شده‌اند و این عزیزان همان جوانه‌هایی هستند که در شاخه‌های درخت تنومند ملت ایران بروزکرده‌اند و این نوید آینده‌ای پرنور و پر افتخار برای ملت ایران است.

احمدی نژاد باتاکید براینکه‌از صمیم دل از پیروزی نوجوانان والیبالیست شاد و خوشحال است، تاکید کرد: دولت باتمام توان درخدمت جوانان و نوجوانان بویژه در عرصه ورزش است و در عرصه‌های جهانی از ورزشکاران حمایت خواهد کرد.

رئیس‌جمهوری همچنین اظهار داشت: از سازمان تربیت بدنی که تمام تلاش خود را برای موفقیت جوانان و نوجوانان بکار گرفته، تشکر می‌کنم و تردید ندارم که جوانان امروز ایران زمین به لطف خدا همه قله‌ها را فتح خواهند کرد.

احمدی نژاد در پایان خطاب به نوجوانان قهرمان ایران تصریح کرد : شما باید از همین امروز قهرمانی در رده‌های جوانان و بزرگسالان در جهان را هدف بگیرید و مربیان و سرپرستان نیز کار را رها نکنند و با حمایت و پشتیبانی از این نوجوانان قهرمان، این پیروزی‌ها را تکرار کنند.

احمدی نژاد همچنین از کادرفنی، مربیان و سرپرستان، فدراسیون والیبال و همه کسانی که ‌برای موفقیت این‌تیم تلاش و دل‌سوزی کردند و همچنین از مفسران و گزارشگران و کارشناسان ورزشی که به خوبی بازی‌های نوجوانان را تحلیل و تفسیر کردند، قدردانی کرد.

کد خبر 29985

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز