معاون فنی و درآمد سازمان تأمین‌اجتماعی از واریز مابه‌التفاوت افزایش حقوق فروردین‌ماه مستمری بگیران این سازمان همزمان با پرداخت حقوق تیرماه خبر داد و گفت: واریز این مبلغ از هفتم تیر (روز گذشته) به‌حساب مستمری بگیران آغاز شده است.

محمدحسن زدا با بيان اينكه حقوق مستمري بگيران تأمين اجتماعي از 5لغايت 25هر‌ماه براساس حروف الفبا به‌حساب آنان واريز مي‌شود، افزود: مابه‌التفاوت افزايش حقوق فروردين‌ماه براي آن دسته از مستمري بگيراني كه از 7لغايت 25هر‌ماه حقوق دريافت مي‌كنند همراه با حقوق تيرماه به‌حساب آنان واريز مي‌شود. وي با بيان اينكه براي آسايش بيشتر و افزايش رضايتمندي مستمري بگيران، حقوق آنان از 5لغايت 25هر‌ماه پرداخت مي‌شود و مستمري بگيران اين سازمان به‌طور متوسط 5تا 25روز زودتر از موعد حقوق خود را دريافت مي‌كنند، افزود: مابه‌التفاوت افزايش حقوق فروردين‌ماه آن دسته از مستمري بگيراني كه 5و 6هر‌ماه حقوق دريافت مي‌كنند نيز در روزهاي 5و 6مرداد پرداخت مي‌شود.

معاون فني و درآمد سازمان تأمين اجتماعي اعمال به موقع افزايش سالانه حقوق مستمري بگيران را از اقدامات رضايت‌بخش تأمين‌اجتماعي در 2سال اخير دانست و گفت: طي 2سال اخير افزايش حقوق سالانه در كوتاه‌ترين زمان ممكن و از زمان ابلاغ به سازمان تأمين‌اجتماعي در ارديبهشت‌ماه انجام شده درحالي‌كه پيش از اين، بعضاً پرداخت افزايش حقوق‌ها از مهر‌ماه هر سال و طي چند قسط انجام مي‌شد.

با اعلام افزايش حقوق سال‌جاري در ارديبهشت‌ماه به سازمان تأمين‌اجتماعي؛ حقوق فروردين‌ماه مستمري بگيران براساس سال93پرداخت شده بود. پيش از اين قرار بود اين مابه‌التفاوت كه معادل 15تا 17درصد حقوق سال گذشته است در خرداد‌ماه پرداخت شود.

کد خبر 299505

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha