مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۸ تیر ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۰
۰ نفر

درباره حمل‌های غیرمجاز بارهای غیرمتعارف در ستون در شهرچه خبر مکررا نوشته‌ایم.

حمل و نقل

تصوير‌هايي كه شهروندان در اين زمينه براي ما فرستاده و مي‌فرستند هميشه گوياي اين موضوع است كه برخي از افراد به هواي اينكه مبلغي را براي انتقال كالاي خود به ماشين‌هاي مخصوص حمل بار نپردازند دست به چنين كارهاي خطرناكي مي‌زنند. غافل از اينكه اين رفتار به ظاهر صرفه‌جويانه مي‌تواند علاوه بر خسارت‌هاي جاني هزينه‌هاي بسياري را نيز بر اسا س اين نوع حمل بار و خطراتي كه بر آن مترتب است، بر فرد متحمل كند.

ضمن اينكه اين نوع حمل بار خود مي‌تواند به كالايي كه به اين وسيله منتقل مي‌شود نيز آسيب وارد كند.چنان كه يكي از شهروندان در پيامكي كه به صفحه آخر ارسال كرده، از موردي برايمان نوشته است كه طي آن يك خودروي پرايد ‌روي سقف خود يك تشك تخت بسته و در بزرگراه در حال تردد بوده اما سرعت خودرو و وزش باد باعث شده است اگرچه اين تشك محكم به سقف خودرو طناب پيچ بود اما با فشار باد از وسط تا و شكسته شده و به اين ترتيب هزينه‌نكردن براي انتقال اصولي يك كالا، خود كالا را خراب و بدون استفاده مي‌كند.

تصوير بالا كه آقاي امامي براي ما فرستاده است راننده‌اي را نشان مي‌دهد كه يك قالي لوله شده را درحالي‌كه سر آن از شيشه پشت ماشين خارج شده حمل مي‌كند. نكته قابل توجه اين حمل غيراصولي هم تردد درشب و هم سبقتي است كه راننده آن بي‌توجه به زائده بيرون زده از شيشه عقب خودرو انجام داده و به اين ترتيب براي يك انتقال غيراصولي كالا همزمان 3كار اشتباه را با هم انجام مي‌دهد.

کد خبر 299488

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha