همشهری آنلاین: استاد بزرگ الشن مرادی ابدی و احسان قائم مقامی در پنجاهمین دوره مسابقات قهرمانی آمریکا شرکت نمودند. این مسابقات به صورت جشنواره‌ای از چند مسابقه برق‌آسا، سریع و استاندارد برگزار گردید.

Moradi-Ghaemmaghami

نتايج بازیکنان کشورمان در چند بخش از این مسابقات بدين قرار است:

در مسابقات آزاد که با شرکت ۳۸ شطرنج‌باز از جمله ۱۷ استاد بزرگ برگزار شد، اساتید بزرگ الکسی دریف و گاتا کامسکی و ایلیا نیشینک و الکس باخمان با ۵ امتیاز اول تا چهارم و الشن مرادی ابدی و احسان قائم مقامی با ۴/۵ امتیاز هفتم و هشتم شدند.

در مسابقات برق‌آسای اسپریتس که به صورت دوره‌ای برگزار شد، استاد بزرگ الشن مرادی ابدی با ۵ امتیاز از ۷ بازی اول و استاد بزرگ احسان قائم مقامی و استاد بزرگ خاچیان با ۴/۵ امتیاز دوم و سوم شدند. استاد بزرگ الشن مرادی در حالی به این موفقیت دست یافت که در دور اول به استاد بزرگ احسان قائم مقامی باخته بود.

در مسابقات برق‌آسای انتخابی که با حضور ۵۴ شطرنج‌باز در ۷ دور و به صورت رفت و برگشت برگزار شد، استاد بزرگ ممدف از آذربایجان با ۱۱ امتیاز اول و استاد بزرگ دریف و استاد بزرگ احسان قائم مقامی و استاد بزرگ ماکسیم دلاگی با ۱۰/۵ امتیاز به ترتیب دوم تا چهارم شدند.

متاسفانه استاد بزرگ الشن مرادی ابدی در این مسابقه با ۷ امتیاز و با یک بازی کمتر به مقام ۲۳ دست یافت.

در این مسابقات ریتینگ شطرنج‌بازان ایرانی تغییرات اندکی نیز نمود و به نظر می‌رسد که احسان قائم مقامی در این مسابقات موفق‌تر عمل کرده است و ممکن است این تغییرات باعث جابجایی رده اول و دوم ریتینگ کشور گردد.

 

کد خبر 299071

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha