امیر حسین اعظمی: سپاهان پُرافتخارترین تیم لیگ برتر با بحران مالی مواجه شده و در ۲روز گذشته هم غیبت مهرزاد خلیلیان در باشگاه سپاهان، شایعاتی را درخصوص کنار رفتن مدیرعامل سپاهان ایجاد کرده است.

چند روزي است كه خليليان در محل باشگاه حاضر نمي‌شود، اين در حالي است كه مسعود تابش قائم‌مقام سپاهان اعلام كرده كه خليليان به مرخصي رفته و شايعات اخير صحت ندارد.اينكه مديرعامل سپاهان در اين برهه حساس و در فصل نقل و انتقالات به مسافرت رفته است در نوع خودش كمي عجيب به‌نظر مي‌رسد.

  • سكوت خليليان

در چند روز گذشته هم خليليان كاملا در سكوت خبري بوده و دسترسي به مديرعامل سپاهان هم سخت يا امكان‌ناپذير است. از سوي ديگر شنيده مي‌شود كه حسين فركي هم با وجود اين مشكلات مي‌خواهد قرارداد خود را با سپاهان فسخ كند. او كه در شروع تمرينات سپاهان غايب بود سرانجام ديروز به اصفهان رفت تا از نزديك در جريان مشكلات باشگاه قرار بگيرد.

  • قصد استعفا ندارم

فركي در مورد بازگشت به اصفهان و مشكلاتي كه اخيرا ايجاد شده مي‌گويد:«من زودتر از موعد مقرر به اصفهان آمدم چون بايد در تهران فيزيوتراپي خود را ادامه مي‌دادم. دوشنبه به اصفهان آمدم تا هم در جلسه با باشگاه شركت كنم و هم سر تمرين بروم. آمده‌ام به وضعيت تيم ورود كنم تا ببينم چه اتفاقي مي‌افتد.»او درخصوص اينكه گفته مي‌شود خليليان قهر كرده و به باشگاه نمي‌رود تأكيد مي‌كند: «من از صحت اين خبر اطلاع ندارم ولي از نظر خودم همه‌‌چيز سر جايش است و مشكلي نيست.» فركي در پاسخ به اين سؤال كه آيا قصد دارد قراردادش را با سپاهان فسخ كند مي‌گويد: «من چنين نيتي ندارم و آمده‌ام كه كارم را انجام دهم. مهم‌ترين موضوع به‌نظر من اكنون بحث مالي و خواسته بحق بازيكنان بابت گرفتن مطالباتشان است.آن چيزي كه مسلم است باشگاه به بازيكنان بدهكار است و بايد فكري به حال اين قضيه شود. به هر حال ما هم مشكلات مالي داشتيم و اميدوارم هرچه زودتر اين مسئله مرتفع شود.»هر چند فركي در حال حاضر اميدوار به حل مشكلات است و حرفي از استعفا نمي‌زند ولي ادامه اين وضعيت شايد در روزهاي آينده با اتفاقات جديدي همراه شود.

  • 20روز پيش ليست دادم

فركي قصد ندارد براي فصل آينده تغييرات زيادي را در سپاهان ايجاد كند.او در مورد ليست بازيكنان براي فصل آينده مي‌گويد:« 20روز پيش فهرست مورد نظرم را به باشگاه سپاهان دادم. قبلا هم گفتم كه جابه‌جايي زيادي نخواهيم داشت و نهايتا 45بازيكن جذب خواهيم كرد. سعي مي‌كنيم كه اسكلت اصلي تيم را هم حفظ كنيم.» او در مورد احتمال بازگشت يعقوب كريمي به سپاهان و همچنين جذب اميد ابراهيمي تأكيد مي‌كند:«كريمي بازيكن سپاهان است و به‌صورت قرضي براي استقلال بازي كرد، ولي هنوز تصميمي درمورد اين بازيكن نگرفته‌ايم. من دوست ندارم به‌صورت موردي درخصوص بازيكنان صحبت كنم. گفتم كه ليستم را به باشگاه داده‌ام و هر بازيكن جذب شد، همه مطلع مي‌شوند.اين درست نيست كه الان از تك تك بازيكنان اسم ببرم.»

  • تكذيب جذب كرار

جاسم كرار گفته است كه از سپاهان پيشنهاد دارد، ولي فركي با صراحت تأكيد مي‌كند كه اين خبر صحت ندارد. او در اين خصوص مي‌گويد:«من بي‌اطلاع هستم، او در ليست من نيست و برنامه‌اي براي جذب كرار نداريم.اين شايعات معمولا در رسانه‌ها مطرح مي‌شود.» فركي در مورد وضعيت بازيكنان خارجي سپاهان خاطرنشان مي‌كند: «ما يك بازيكن ازبكستاني داريم و قرارداد پريرا هم تمام‌شده است. اين بازيكن برزيلي بايد براي ماندن در سپاهان با باشگاه توافق كند. اين احتمال هم وجود دارد كه درصورت نياز بازيكن خارجي جذب كنيم.»

کد خبر 299032

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha