همشهری‌آنلاین: سپاهان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران با برتری سه بر صفر مقابل راه‌آهن، با ۵۰ امتیاز به رتبه دوم جدول رسید.

سپاهان

به گزارش ایسنا، از ساعت 18 با برگزاری مسابقه سپاهان - راه آهن و شهرآورد نفت مسجد سلیمان - استقلال خوزستان پیگیری شد.

در ورزشگاه فولاد شهر سپاهان از راه آهن پذیرایی کرد که شاگردان فرکی با سه گل مقابل راه‌آهن به برتری رسیدند.

گل های این بازی را لوسیانو پریرا (31) ، (73) و مهدی شریفی (60) به ثمر رساندند.

علی کریمی، محمد رضا خلعتبری و موسی‌اف از سپاهان و سیامک کوه‌نورد و رامین رضاییان از راه آهن کارت زرد گرفتند.

سپاهان با سه امتیازی که امروز به دست آورد، 50 امتیازی شد و با تفاضل گل کمتر در رتبه دوم ایستاد. اما راه آهن که در این بازی نیاز مبرمی به برد داشت، نتوانست موفق ظاهر شود و با 22 امتیاز در قعر جدول جای گرفت.

حسین فرکی در این بازی شهاب گردان، علی احمدی، هادی عقیلی، عبدالله کرمی، سعید قائدی‌فر، فوزیل موسی‌اف، امیرحسین کریمی، محرم نویدکیا (62 رسول نویدکیا)، علی کریمی، محمدرضا خلعتبری و مهدی شریفی (66 حسین پاپی) را برای این مسابقه به میدان فرستاد.

برای راه‌آهن نیز ایگور ننزیچ، فرشاد فرجی، محسن ایران‌نژاد، ابراهیم کریمی، رامین رضاییان، بهادر عبدی (69 مجتبی شیری)، سیامک کوهنورد، موتومبا، عباس محمدرضایی، میلاد محمدی و امین منوچهری با هدایت فرهاد کاظمی بازی کردند.

دیگر دیدار این هفته، تقابل دو تیم انتهای جدولی نفت مسجد سلیمان و استقلال خوزستان در شهرآورد خوزستان بود که در ورزشگاه شهید بهنام محمودی مسجد سلیمان برگزار شد. دو تیم که برای بقا در لیگ برتر به سه امتیاز این مسابقه نیاز داشتند از پس هم برنیامدند و بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

با یک امتیاز این بازی برای هر یک از دو تیم، شاگردان مکوندی با 22 امتیاز در رتبه پانزدهم قرار گرفتند. آبی پوشان خوزستان هم 26 امتیازی شدند و بدون تغییر در رتبه سیزدهم باقی ماندند.

بهروز مکوندی برای این بازی گئورگی گئورگیف، جلال عبدی، حمید بوحمدان، محمود تیغ نورد، سعید سالارزاده، میلاد جعفری (55 درویشی)، حسین مالکی، کیوان امرایی، حمزه حدادی، میلاد زنیدپور (70 کرملاچعب) و الکساندر پاشنکو را در ترکیب قرارداد.

عبدالله ویسی نیز در بازی امروز از یاکیته، محمد طیبی، موسی کولی‌بالی، مجید حیدری، مهدی مومنی، میثم مجیدی، میثم بائو، روح‌اله سیف‌اللهی، محسن بیات، میثم دورقی (54 سیدصالحی) و حمداله ابدام استفاده کرد.

در اولین مسابقه این هفته هم ساعت 17:30 بین دو تیم گسترش فولاد و صبای قم برگزار شد که با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

دیدار استقلال تهران و پدیده مشهد آخرین بازی امروز است که نیمه نخست آن با تساوی بدون گل تمام شد.

کد خبر 293148

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha