سه‌شنبه ۲ تیر ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۹
۰ نفر

تراکتورسازی تبریز این روزها شرایط خوبی ندارد و زمان برای این تیم به سرعت در حال گذر است.

اولیویرا

 عدم‌مشخص شدن تكليف سرمربي تراكتورسازي همه‌‌چيز را در ابهام قرار داده و مشخص نيست برنامه اين باشگاه براي پانزدهمين دوره ليگ برتر چيست. درحالي‌كه مديرعامل و اعضاي هيأت مديره تراكتورسازي از اوليويرا به‌عنوان گزينه اول و آخر اين تيم نام‌مي‌برند اما اخبار رسيده از تبريز حاكي از آن است كه پيشنهاد بالاي اوليويرا توافق نهايي را در هاله‌اي از ابهام قرار داده است. اين در حالي است كه مديرعامل تراكتور قبلا با قاطعيت از ماندن توني خبر داده بود.

گفته مي‌شود اليويرا براي همكاري با تراكتورسازي خواهان دريافت 800هزار دلار شده و اين موضوع به سد بزرگي براي همكاري طرفين تبديل شده است. البته اين موضوع به‌طور رسمي از سوي سعيد عباسي مديرعامل تراكتورسازي كه كمتر علاقه به رسانه‌اي شدن مسائل تيم دارد، تأييد نشده است. از طرفي اين مربي گفته كه طلب‌هاي گذشته را هم مي‌خواهد و مشكلات مالي تراكتورسازي هم اين اجازه را به مسئولان اين باشگاه نمي‌دهد كه خواسته‌هاي مربي پرتغالي را برآورده كنند.

هرچند باشگاه تراكتورسازي سياست حركت با چراغ خاموش را در پيش گرفته اما طبق اخبار واصله تماس‌هايي از تبريز با فرهاد كاظمي سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن در چهاردهمين دوره ليگ برتر گرفته شده است. اين اتفاق در حالي رقم خورده كه اين روزها هياهويي مبني بر مذاكره تراكتورسازي با امير قلعه‌نويي به راه افتاده است. بايد منتظر ماند و ديد اين اخبار و گمانه‌زني‌ها در نهايت به چه اتفاقي منتهي مي‌شود. شايد با بازگشت اوليويرا به تبريز خط بطلاني به تمام اين شايعات كشيده شود ولي اين موضوع قطعي نيست.

مي‌گويند يكي ديگر از اختلاف‌هاي مسئولان تراكتور با توني، در مورد پسر اين مربي پرتغالي است. تراكتوري‌ها ديگر حاضر نيستند اوليويرا پسرش را به‌عنوان يكي از اعضاي كادر فني به تراكتور بياورد چرا كه به عقيده مسئولان باشگاه تبريزي حضور پسر توني در تراكتور حاشيه‌هايي را در فصل گذشته به‌وجود آورده است. اين تيم فعلا زمان را از دست داده و از طرفي توني هم تراكتور را در مورد مسائل مالي تهديد به شكايت كرده است. حالا بايد منتظر ماند و ديد كه در روزهاي آينده چه اتفاقاتي خواهد افتاد.

کد خبر 298909

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha