چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: عباس کیارستمی که قرار بود فیلمی با موضوع زنی خدمتکار را کارگردانی کند از ساخت این فیلم منصرف شد و در نظر دارد داستان راهبه‌های یک صومعه را شهریورماه در چین کارگردانی کند.

عباس کیارستمی

به گزارش مهر، سال گذشته میلادی ژولیت بینوش بازیگر سینمای جهان که سابقه همکاری با عباس کیارستمی را دارد در گفتگویی با ایندی وایر اعلام کرد که کیارستمی قصد ساخت فیلمی در چین را دارد که موضوع آن به زن خدمتکاری برمی‌گردد که در مجتمع بزرگی وظیفه نظافت اتاق‌ها را برعهده دارد. این خبر در حالی مطرح شد که کیارستمی آن را رد نکرد ولی دیگر اطلاعات بیشتری هم درباره این پروژه منتشر نشد.

حال به نظر می‌رسد عباس کیارستمی از ساخت این فیلمنامه منصرف شده و هم اکنون در نظر دارد داستان جدیدی را جلوی دوربین ببرد که البته آن هم در چین می‌گذرد.

داستان فیلم جدید کیارستمی مربوط به راهبه‌های یک صومعه در چین است که به دلیل باورهای دینی‌شان ازدواج نمی‌کنند و قرار است شهریور ماه سالجاری کلید زده شود.

کیارستمی پس از بازدید از لوکیشن های موردنظر در چین، تصمیم می گیرد داستانی درباره راهبه‌های یک صومعه را براساس فضای موجود در این کشور بسازد. ضمن اینکه مجموع عوامل این فیلم سینمایی چینی هستند.

همچنین بنیاد گابریل گارسیا مارکز بنا دارد بزرگداشت کیارستمی را در اسپانیا برگزار کند اما به دلیل تقارن برگزاری این بزرگداشت با زمان برنامه ریزی شده برای فیلمبرداری در چین، این فیلمساز نمی تواند در این مراسم شرکت کند.

کد خبر 298394

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha