همشهری آنلاین: حسین توکلی سرمربی تیم ملی بزرگسالان و سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی جوانان شدند.

H.Tavakkoli

به گزارش روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری، حسین توکلی، قهرمان المپیک 2000 سیدنی سرمربی موقت تیم‌های ملی جوانان و بزرگسالان کشورمان تا قبل از مسابقات جهانی جوانان که هفته گذشته در ورکلای لهستان برگزار شد، پس ازاین که توانست با عملکرد مثبت خود از لحاظ فنی نتایج قابل قبولی را درمسابقات جهانی جوانان برای وزنه‌برداری کشورمان كسب کند، با جلب حداکثری موافقت اعضاء کمیته فنی فدراسیون وزنه‌برداری وتایید علی مرادی، رئیس فدراسیون، به عنوان سرمربی تیم ملی کشورمان انتخاب و منصوب شد.

برهمین اساس قرار شد توکلی دوتیم الف و ب را برای اعزام به مسابقات آسیایی و جهانی پیش رو، ممیزی کرده تا پس از عبور از فیلترهای مختلف و مد نظر فدراسیون و کمیته فنی، به مسابقات مذکور که قرار است در تایلند و آمریکا برگزار شود، گسیل شوند.

همچنين با توجه به این که کمیته فنی رای به سرمربی‌گری حسین توکلی در تیم ملی بزرگسالان داد، بنابراین با درنظر گرفتن ترافیک سنگین کاری و برنامه فشرده‌ای که تیم ملی بزرگسالان کشورمان تا زمان اعزام به مسابقات مذکور پیش رو دارد، کمیته فنی با تایید رئیس فدراسیون، سجاد انوشیروانی، قهرمان تحصیلکرده و بااخلاق کشورمان را برای سرمربی‌گری تیم ملی جوانان با اکثریت آراء گزینش کردند.

انوشیروانی یکی از چهره‌های اخلاق‌مدار و فنی وزنه‌برداری ایران است که پس ازدوره قهرمانی مدارج عالی تحصیلی و مربیگری خود را به روز کرده است. 

سجاد انوشیروانی

گفتنی است انوشیروانی پس از گرفتن رای اعتماد از کمیته فنی قرار است به زودی 2 دستیار (کمک مربی) خود را به کمیته فنی معرفی کند تا ازاین طریق کمیته فنی ضمن ارزیابی عملکرد آنها نظر خود را برای حضور یا برخی تغییرات دراین خصوص در جلسات بعدی این کمیته اعلام کند.

 

کد خبر 298360

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha