شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: برنامه تلویزیونی «یک برش زندگی» با اضافه کردن آیتم جدیدی با نام «رادیو عکس» از حضور صداپیشه ببعی و جناب خان بهره می‌برد.

ببعی

به گزارش مهر؛ محمود فلاح‌پرویزی تهیه‌كننده «یک برش زندگی» در این زمینه  گفت: آیتم جدید «رادیو عکس» كه هدیه ویژه گروه اجتماعی شبکه دو به مخاطبانش است، با روایتی طنزآمیز به تفسیر عكس­‌های جالب مخاطبان می‌پردازد.

وی افزود: این آیتم با صدای محمد بحرانی، صداپیشه عروسک‌های محبوبی مانند جناب خان، ببعی و آقای همساده روی آنتن می‌رود و می‌كوشد اوقات خوشی را برای مخاطبان سیما فراهم كند.

  • آیتمی که عکس‌ها در آن دیده و شنیده می‌شود

فلاح‌پرویزی ادامه داد: «رادیو عكس» تجربه آزموده نشده‌ای برای تلویزیون است و مخاطبان می‌توانند از این پس عكس‌های خود را در این آیتم متفاوت ببینند و بشنوند!

این تهیه كننده یادآور شد: «یک برش زندگی» از ۲۳ تا ۲۷ خرداد با موضوع «تکریم و غبارروبی مساجد» و «استقبال از ماه مبارک رمضان» روی آنتن می‌رود و از مخاطبان درخواست کردیم تا تصاویر و فیلم‌های خود را با این موضوعات به نشانی الکترونیک برنامه به آدرس info@۱-bz.ir و bz-۱@irib.ir ارسال کنند.

وی تصریح كرد: در این هفته عکس، فیلم و گزارش‌هایی که به این دو موضوع بپردازند، با اولویت در جدول پخش برنامه قرار می‌گیرند.

«یک برش زندگی» تولید گروه امور اجتماعی شبکه دو روزانه در سه نوبت ۸:۳۰، ۱۳:۲۰ و ۱۷:۴۵ در جدول پخش شبکه دو قرار دارد.

کد خبر 297957

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha