همشهری آنلاین: در پایان رقابت‌های کاتای قهرمانی کشور، تیم تهران با کسب دو مدال طلا عنوان نخست را کسب کرد.

سکوی قهرمانی جودو

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو و کوراش، دهمین دوره پيكارهای کاتای قهرمانی کشور، انتخابی تیم ملی با حضور 100 کاتارو از استان‌های مختلف در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد که در نهایت تیم تهران با کسب دو مدال طلا عنوان نخست را کسب کرد.

اصفهان با یک طلا و دو برنز نایب قهرمان شد و مازندران با یک طلا روی سکو سوم ایستاد. گلستان هم که موفق به کسب یک مدال طلا شده بود، جام اخلاق را دريافت کرد. همدان با دو نقره، سمنان و خراسان رضوی هر کدام با یک نقره و قم با دو برنز عناوین بعدی را کسب کردند.

مراسم اختتامیه این مسابقات و توزیع جوایز با حضور رئیس، نایب رئیس و دبیر فدراسیون برگزار شد.

تیم ملی کاتا رقابت‌های قهرمانی آسیا و جهان را پیش رو دارد.

نفرات برتر کاتاهای مختلف به اين شرح می‌باشند:

ناگه نو کاتا: 1- گلستان (محمد لی نواهی و امیر فرزانه حصاری) 2- همدان (فتح‌الله فریدی و حمیدرضا کریمی‌صابر) 3- قم (محمدجواد بشارتی و مجتبی اسماعیل‌پور)

کیمه نو کاتا: 1- مازندران (عبدالوهاب بردی و سید یاشار روح‌الله‌زاده) 2- قم (محسن قاسملو و سیدعلی میرسپاسی) 3- اصفهان (علی حسین میرزایی و فرزاد ناطق‌پور)

گوشین جوتسو کاتا: 1- تهران (مهدی میرعظیمی و محمد وحید‌پور اسنفنديار) 2- همدان ( محمدحسن نجفی و علیرضا کریمی‌صابر) 3- قم (محمدرضا صحرایی و محمدحسن سالاری)

جونو کاتا: 1- تهران (کیوان حقیقت و رحمان رحمانی‌فر) 2- سمنان (مرتضی حامدی و سعید کرک‌آبادی) 3- خراسان رضوی (رضا جاوید نظام‌دوست و محمد شیری)

کاتامنو کاتا:1- اصفهان ( سیدرضا روحانی اصفهانی و مجتبی باجلان) 2- قم (مهدی عظیمی و فخرالدین رضایی) 3- اصفهان (محمدعلی وحید و رضا صفی)

 

کد خبر 297924

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha