همشهری آنلاین: فرماندهی استان صلاح الدین از آغاز عملیات آزاد سازی الصینیه در شمال این استان با مشارکت نیروهای مردمی و عشائر خبر داد.

آزاد سازی بخش هایی از  استان صلاح الدین عراق

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما از بغداد، «جمعه عناد» فرمانده این عملیات افزود: عملیات وسیعی برای آزاد سازی شهر الصینیه آغاز شده و تمام طرح های این عملیات بررسی وآماده شده است و به زودی این شهر از لوث داعشی ها آزاد خواهد شد .

وی همچنین افزود: پس انتشار و آمادگی نیروهای امنیتی و مردمی برای حمله به این شهر تروریست ها از این منطقه پا به فرار گذاشتند و به سمت شهر «شرقاط» در جنوب استان موصل عقب نشینی کردند.

هلاکت 25 تروریست داعش

از سوی دیگر، صباح نعمان سخنگوی فرماندهی مبارزه با تروریسم عراق نیز درخبری اعلام کرد: نیروهای وابسته به این عملیات توانستند بیش از 25 تروریست را در شمال بیجی کشته و هشت خودروی آنها را منهدم کردند.

خبرها از شهر «الحویجه» استان کرکوک در جنوب این استان حکایت از آن دارد، در حملات جنگنده های ائتلاف بین المللی به تروریست های داعش بیش از ده تروریست به هلاکت رسیدند و سه خودروی آنها را منهدم کردند .

الانبار، هلاکت بیش از 70 تروریست

فرماندهی مشترک نیروهای امنیتی ومردمی عراق اعلام کرد: چهل تروریست داعشی در درگیرهای اخیرکشته وچندین خودروی آنها در الانبارمنهدم شد .

این فرماندهی افزود: تروریست ها با حمله به مواضع نیروهای امنیتی قصد ایجاد رعب وحشت میان نیروهای امنیتی را داشتند که با مقاومت سنگین این نیروها مواجه شدند وپا به فرار گذاشتند.

بالگردهای ارتش عراق نیز با حمله به کاروان تروریست ها در حومه شهر الحدیثه در غرب استان الانبار توانستند این کاروان را مورد حمله خود قراردهند و 25 تروریست را کشته وچندین خودروی آنها را منهدم کنند.

بنا بر این گزارش ، سرلشگر «ناصر الغنام» فرمانده عملیات الجزیره استان الانبار نیز اعلام کرد: در درگیری میان نیروهای ارتش عراق و داعشی ها در نزدیکی شهر البغدادی واقع در غرب الرمادی 15 تروریست به هلاکت رسیدند و تعداد دیگری ازآنان زخمی شدند.

35افسر عالی رتبه وزارت کشور عراق برکنار شدند

همزمان ،منابع آگاه در وزرات کشور عراق اعلام کردند: 35 افسر عالی رتبه این وزرات خانه در حکمی از سوی وزیر کشور برکنار شدند.

مراسم سالگرد کشتار صدها جوان عراقی در پایگاه هوایی اسپایکر استان صلاح الدین به دست تروریست های داعش، برگزار شد.

کد خبر 297619

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خلیج‌ فارس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha