همشهری آنلاین: کشتی‌گیران فرنگی‌کار جوان کشورمان در مسابقات بین‌المللی کاباکوجوم کول قرقیزستان به ۳ مدال نقره و ۱ مدال برنز دست یافتند.

‌‌‌wrestling

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، تیم کشتی فرنگی جوانان کشورمان در رقابت‌های بین‌المللی کشتی بزرگسالان جام کاباکوجوم کول قرقیزستان که با حضور کشورهای ایران، قزاقستان، ترکیه، ازبکستان، کره‌ جنوبی، تاجیکستان، روسیه، ترکمنستان و قرقیزستان در شهر بیشکک برگزار شد، با 3 مدال نقره و 1 مدال برنز به کار خود پایان داد.

در روز نخست این رقابت‌ها (پنجشنبه 14 خرداد) امیرحسین حسینی در وزن 98 کیلوگرم پس از دو پیروزی بر حریفان قرقیزی به دیدار فینال راه یافت، اما در این دیدار مقابل کشتی‌گیر ازبکستانی مغلوب شد و به مدال نقره دست یافت.

مهدی فلاح نیز در وزن 80 کیلوگرم مدال برنز را به دست آورد.

در روز دوم (جمعه) و در رقابت‌های چهار وزن دوم علی ارسلان دروزن 66 کیلوگرم پس از پیروزی بر کشتی‌گیرانی از کشور میزبان به دیدار فینال رسید، اما در این دیدار مغلوب حریف ازبکستانی شد و به مدال نقره دست یافت.

کیوان رضایی در وزن 75 کیلوگرم نیز پس از سه پیروزی بر حریفانی از کشور میزبان به دیدار فینال راه یافت، اما در این دیدار مغلوب دیگر حریف قرقیزی شد و مدال نقره را به گردن آويخت.

 

کد خبر 297366

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha