همشهری آنلاین: معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج گفت، تهران، کرج، قم، کرمانشاه، شیراز، مشهد، اصفهان، اهواز و تبریز از جمله شهرهایی هستند که انتخابات در آنها به صورت الکترونیکی خواهد بود.

انتخابات الکترونیکی

به گزارش ایرنا، محمد تقی ایرانی در نشست ستاد انتخابات کرج، افزود: مطابق اعلام ستادانتخابات کشور مقرر شد برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 9 شهر از جمله کرج علاوه بر صندوق‌های سنتی رای، از صندوق‌های الکترونیکی نیز استفاده شود.

وی ادامه داد: تهران، کرج، قم، کرمانشاه، شیراز، مشهد، اصفهان، اهواز و تبریز از جمله شهرهایی هستند که انتخابات در آنها به صورت الکترونیکی خواهد بود.

ایرانی گفت: صیانت از رای مردم و برگزاری انتخابات سالم، قانونمند و امانت دارانه مورد تاکید است و دولت مجری برگزاری انتخابات بوده و برگزارکنندگان امانت دار ملت هستند.

فرماندار کرج اضافه کرد: برگزار کنندگان انتخابات وظیفه برگزاری انتخابات پرشور و پاسداری از رای ملت را دارند.

وی با اشاره به ضرورت آسیب شناسی برگزاری انتخابات در ادوار گذشته باتوجه به تجربیات قبل، گفت: باید از نارسایی‌ها، ضعف‌ها و برخی سوء مدیریت‌ها عبرت گرفت و نقاط ضعف را در انتخابات پیش رو برطرف کرد.

معاون استاندار البرز با اشاره به تاکیدات رییس جمهوری مبنی بر برگزاری انتخاباتی شفاف و پرشور، خاطرنشان کرد: در ستاد انتخابات کشور مقرر شده که از صندوق‌های رای شفافی که داخل آنها قابل رویت باشد، به جای صندوق‌های قبلی استفاده شود.

برگزاری انتخابات الکترونیکی شامل 25 فرایند است که ازسوی ستاد انتخابات کشور 24 مورد آن محقق شده است.

کد خبر 297297

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha