همشهری آنلاین: دیدار برگشت فینال لیگ برتر تنیس روی میز بین دو تیم دانشگاه آزاد اسلامی و پتروشیمی بندر امام برگزارشد.

جشن قهرمانی دانشگاه آزاد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، دیدار برگشت فینال عصر سه‌شنبه 12 خرداد ماه در آکادمی بین‌المللی تنیس روی میز برگزار شد.

تیم پتروشیمی بندر امام که در بازی رفت در خانه با نتیجه 6 بر 4 مقابل دانشگاه آزاد شکست خورده بود، با ترکیب شاهین اخلاق‌پسند، عارف احمدی‌فر، ویکسینگ چن، توماس کاینات، میدیا لطف‌اله‌نسبی و هدایت پیمان حسنی در تهران به میدان رفت تا نتیجه بازی رفت را جبران کند و از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.


در دیگر سوی میدان شاگردان حمید صابری که با پیروزی در بازی رفت نیمی از راه قهرمانی را طی کرده بودند با ترکیب نوشاد عالمیان، نیما عالمیان، افشین نوروزی، حمیدرضا طاهرخانی و میعاد لطفی به دنبال انتقام بازی فینال فصل قبل بودند.


در نخستین بازی، تیم دوبل دانشگاه آزاد اسلامی با ترکیب نیما عالمیان و حمیدرضا طاهرخانی در مقابل اخلاق‌پسند و احمدی‌فر از پتروشیمی بندر امام به میدان رفت که یک برد قاطع سه بر صفر برای دانشگاه آزاد اسلامی در نخستین بازی رقم خورد.


در دومین بازی نوشاد عالمیان مقابل میدیا لطف‌اله‌نسبی به میدان رفت و با نتیجه 3 بر 0 پیروز شد تا شاگردان حمید صابری در خانه با نتیجه 2 بر 0 از حریف پیش بیافتند.


تیم پتروشیمی بندر امام که امید زیادی به کسب پیروزی توسط بازیکن چینی‌الاصل خود داشت، این بازیکن را مقابل افشین نوروزی، ملی‌پوش دانشگاه آزاد به میدان فرستاد. نوروزی که در ماهشهر با نتیجه 3 بر 0 نتیجه را واگذار کرده بود، در تهران این بازیکن چینی را 3 بر 0 بدرقه کرد تا علاوه بر گرفتن انتقام بازی رفت، امیدهای تیم پتروشیمی را برای پیروزی در این فینال کمتر کند.

در بازی چهارم نیما عالمیان مقابل اخلاق‌پسند قرار گرفت که این بازی هم با برتری 3 بر 1 بازیکن دانشگاه آزاد به پایان رسید.

در ادامه دو پیروزی پیاپی برای بازیکنان پتروشیمی رقم خورد تا امیدواری برای جبران نتیجه بازی رفت به اردوی پتروشیمی بازگردد. توماس کینات، بازیکن آلمانی این تیم توانست با نتیجه 3 بر 1 میعاد لطفی را شکست دهد تا اولین پیروزی شاگردان پیمان حسنی در بازی برگشت رقم بخورد. دومین پیروزی پتروشیمی را با همین نتیجه عارف احمدی‌فر در بازی مقابل حمیدرضا طاهرخانی کسب کرد.


حساس‌ترین و دیدنی‌ترین بازی برگشت فینال مانند بازی رفت به جدال ویکسینگ چن و نوشاد عالمیان اختصاص داشت. نوشاد که در بازی رفت علی‌رغم پیش بودن از حریف چینی، بازی راواگذار کرده بود، به دنبال انتقام بازی رفت بود. در سوی دیگر ویکسینگ چن که در نخستین بازی مقابل افشین نوروزی شکست خورده بود، انگیزه بالایی برای تکرار نتیجه بازی رفت و بازگرداندن شرایط به سود تیمش داشت.


در این بازی نزدیک و دیدنی هیچ یک از دو بازیکن قصد تسلیم شدن مقابل حریف را نداشتند و پیروزی در هر گیم بلافاصله در گیم بعدی از سوی حریف پاسخ داده می‌شد، ولی در پایان این نوشاد عالمیان بود که توانست با نتیجه 3 بر 2 حریف را شکست دهد تا علاوه بر گرفتن انتقام بازی رفت، پنجمین پیروزی را برای تیمش کسب و با توجه به شکست 6 بر 4 پتروشیمی در بازی رفت، تکلیف جام قهرمانی را مشخص کند.


در آخرین بازی لطف‌اله‌نسبی و افشین نوروزی مقابل هم قرار گرفتند که این بازی هم با برتری بازیکن دانشگاه به پایان رسید تا این بازی در مجموع با نتیجه 6 بر 2 به پایان رسيده و بیست و سومین جام قهرمانی لیگ برتر تنیس روی میز در تهران باقی بماند.


در پایان رقابت‌های امسال تیم دانشگاه آزاد به مقام قهرمانی دست یافت، پتروشیمی در رده دوم قرار گرفت و تیم‌های شهرداری تبریز و خلیج پژم به طور مشترک سوم شدند.

 

کد خبر 297272

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha