پنجشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۵:۰۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: حرم حضرت امام خمینی (ره) روز پنجشنبه ۱۴ خردادافتتاح می‌شود.. برنامه اصلی در روز میثاق با امام و بیعت با ولایت و رهبری،از ساعت ۹ صبح در حرم مطهر در صحن اصلی برگزار می‌شود.

حرم امام

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، دبیر ستاد بزرگداشت مراسم ارتحال حضرت امام (ره) پیش از این اعلام کرده بود که در وهله اول حرم حضرت امام (ره) به دست مردم و گامهای استوار آنان که از سراسر کشور به تهران می‌آیند، افتتاح می‌شود و از ساعت 6 صبح آغاز این مراسم خواهد بود و در ادامه سخنرانی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی این خلف شایسته امام امت حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای را خواهیم داشت و البته قبل از آن سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن خمینی انجام می‌شود.

گفتنی است در مراسم امسال متجاوز از 400 نفر مهمان خارجی از کشورهای مختلف خواهیم داشت که این مهمانان با رییس‌جمهور و یادگار امام دیدار خواهند کرد و در مراسم افتتاح حرم حضرت امام حضور خواهند داشت.

رحمانی فضلی به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور در ستاد بزرگداشت حضرت امام(ره) منصوب شده‌ و کار تامین و پشتیبانی و امنیت مراسم را بر عهده دارد پیش‌بینی می‌شود در مراسم امسال جمعیتی بالغ بر 800 هزار نفر شرکت کنند.

کد خبر 297113

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دین و اندیشه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha