سه‌شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم‌های مهرام و دانشگاه آزاد در مسابقات فینال لیگ حرفه‌ای به دیدار پنجم رسیدند که در نهایت مهرام قهرمانی این ماراتن را به دست آورد.

Mahram Fest

به گزارش روابط عمومي فدراسيون بسكتبال، در بازی پنجم فینال که آخرین فرصت دو تیم برای تصاحب جام بود، تیم دانشگاه شروع بهتری داشت و موفق شد در کوارتر نخست با نتیجه 25 بر 19 به برتری برسد.

در کوارتر دوم مهرامی‌ها بازی بهتری را به نمایش گذاشتند و با استفاده از پرتاب‌های سه امتیازی نیمه نخست بازی را با پیروزی در نتیجه 42 بر 39 به پایان بردند.

بازیکنان تیم مهرام در کوارتر سوم صاحب توپ و میدان بودند و با حملات پیاپی اختلاف بازی را به 23 امتیاز هم رساندند و با برتری در نتیجه 69 بر 50 آغازگر کوارتر چهارم بازی بودند.

اوج هیجان بازی در کوارتر چهارم به وقوع پیوست؛ زمانی که بازیکنان دانشگاه آزاد با پرتاب‌های موفق خود در نهایت با برتری 27 بر 8 که به دست آوردند، بازی را در پایان کوارتر چهارم در نتیجه 77 به تساوی کشاندند تا وقت‌های اضافه تعیین‌کننده قهرمان لیگ باشد.

در وقت‌های اضافه بازی نزدیک و پایاپایی را از دو تیم شاهد بودیم که در اغلب دقایق با اختلاف یک یا دو امتیاز به سود مهرام در جریان بود.

بازیکنان تیم مهرام در وقت‌های اضافه به خوبی از پس مهار حملات دانشگاه آزاد برآمدند و در نهایت نیز با امتیازهایي که توسط مهراد آتشی و مهدی اسماعیلی كسب شد، با برتری در نتیجه 95 بر 92 جام قهرمانی را بالای سر بردند.

 

کد خبر 297029

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha