مجموع نظرات: ۰
شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۱
۰ نفر

برنامه‌های هفته جوان که از سوی خانه شهریاران جوان تدارک دیده شده بود در طول روزهای گذشته در ۲سطح برگزار شد.

یک هفته همراهی فرهنگی با جوانان شهر

محمد ابوئي، رئيس خانه شهرياران جوان با اعلام اين خبر گفت: سطح اول برنامه‌ها در مناطق 22گانه برگزار شد و در سطح دوم نيز 40سازمان، شركت، اداره كل و معاونت‌هاي شهرداري تسهيلات و خدمات ويژه‌اي درخصوص مجموعه‌هاي ورزشي و رفاه شهروندان ارائه كردند. وي همچنين از افتتاح نخستين باشگاه ورزشي جوانان در 22منطقه شهرداري تهران خبر داد كه از برنامه‌هاي هفته جوان بوده است.

ابوئي تأكيد كرد: شناسايي جوانان نخبه در محله‌ها براي استفاده در كارهاي نظارتي و مشورتي در فعاليت‌هاي فرهنگي و همچنين استفاده از جوانان در مهارت‌آموزي در كمپين آسمان آبي، زمين پاك از ديگر برنامه‌هاست. ابوئي با اشاره به گروه‌هاي فعال بانوان در خانه شهرياران جوان خاطرنشان كرد: بانوان در توسعه فعاليت‌هاي جوانان اولويت دارند تا بتوانيم برنامه‌هايي مانند سبك زندگي، خانواده و... را به درون خانواده‌ها انعكاس دهيم. وي با اشاره به نخستين دوره آموزشي تخصصي ويژه جوانان در خانه شهرياران جوان گفت: اين دوره‌ها باعث تخصصي‌تر كردن جوانان در مهارت‌هاي مختلف اجتماعي مي‌شود تا بدين وسيله جوانان تهراني فرصت پيدا كنند با مديريت شهري ارتباط برقرار كنند.

وي درخصوص آمار تعداد پسران و دختران در مناطق مختلف در ارائه برنامه‌هاي گوناگون هفته جوان نيز اظهار داشت: طبق آخرين آمار 910هزار پسر و 860هزار دختر در مناطق وجود دارند كه مناطق 2، 4، 15، 14 و 20 بيشترين جمعيت دختر و مناطق 9 و 22 كمترين دختر را دارا هستند. اين در حالي است كه مناطق 2، 4، 14، 15و 20 بيشترين تعداد پسر و مناطق 9، 21 و 22 كمترين تعداد پسر را دارا هستند. وي با اشاره به ارائه كارت شهروندي براي جوانان در اين هفته اضافه كرد: يكي ديگر از فعاليت‌هاي خانه شهرياران جوان ارائه كارت شهروندي براي جوانان مناطق 22گانه در اين هفته در تهران است. رئيس خانه شهرياران جوان همچنين از برپايي جشن بزرگ پسران و دختران شهر تهران در برج ميلاد خبرداد. محمد ابوئي، رئيس خانه شهرياران جوان تهران با اعلام اين خبر اظهار داشت: جشن بزرگ پسران شهر تهران همزمان با ميلاد حضرت علي‌اكبر(ع) ديروز در برج ميلاد تهران برگزار شد. اين در حالي است كه جشن بزرگ دختران نيز امروز برگزار مي‌شود. وي افزود: اين جشن‌هاي 2روزه با دعوت از جوانان پايتخت برگزار شده و مي‌شوند تا ساعاتي شاد را همزمان با روز بزرگداشت جوان براي اين عزيزان رقم بزنند. اين در حالي است كه عصر روز پنجشنبه هم جشني با عنوان ما نسل علي اكبريم در ميدان امام حسين برگزار شد.

کد خبر 296608

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha