چهارشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: فایل‌هایapk، عکس، موزیک، ویدئو، فایل‌های فشرده و آفیس مواردی هستند که با کمک زندر می‌توانید با دستگاه‌های دیگر مبادله کنید.

اپلیکیشن

Amazon Kindle
کتابخوان حرفه‌اي

اپلیکیشن کتاب خوانی وبسایت آمازون بدون شک یکی از کامل‌ترین و کم‌نقص‌ترین ابزارها برای علاقه‌مندان به خواندن کتاب‌های دیجیتالی است.

با جمع‌آوری آرشیوی بیش از 7/1 میلیون کتاب، روزنامه و مجله، کیندل آمازون بزرگ‌ترین کتابخانه دیجیتالی رایگان دنیا محسوب می‌شود.

در کیندل می‌توانید کتاب‌های رایگان یا فروشی آمازون را دانلود کنید یا کتاب‌ها را از فضای ابری یا حافظه داخلی موبایل و تبلت خود بخوانید.

برای مطالعه کتاب‌ها تنظیمات بی‌شماری در نظر گرفته شده که تنظیم نور صفحه، تغییر فونت، تغییر اندازه حروف و فاصله پاراگراف‌ها، هاشورزنی قسمت‌هایی از متن و ترجمه جملات به زبان‌های زنده دنیا از جمله آنها هستند.

 

Frontback
عکاسي همزمان با دوربین اصلی و جلویی

Frontbackاپليكيشني است که به غیر از گرفتن سلفی، موقعیت روبه‌روی شما را با دوربین اصلی هم ثبت می‌کند. در واقع از شما دو عکس خواهد گرفت؛ یکی با دوربین جلو و دیگری با دوربین عقب.

سپس از آنها یک کلاژ دو بخشی می‌سازد و با ثبت محل عکس‌برداری، متنی که شما اضافه می‌کنید و افرادی که تگ کرده‌اید، این عکس را ثبت می‌کند.

هنگام گرفتن عکس هم می‌توانید فلاش را فعال یا غیرفعال کرده و عکس را روی حالت تایمر بگذارید. با سوایپ عمودی و افقی هم قادرید بین دوربین جلو و عقب جابه‌جا شده یا کادر عکس این دو را با هم عوض کنید.

Frontback یک شبکه اجتماعی پرطرفدار است که تعداد کاربرانش از یک میلیون نفر عبور کرده و می‌توانید عکس‌های‌تان را در آن به اشتراک بگذارید. تصاویر برگزیده سازندگان اپلیکیشن هم واقعا دیدنی هستند.

 

Xender
تبادل سریع فایل‌ها بین iOS و اندروید

فایل‌هایapk، عکس، موزیک، ویدئو، فایل‌های فشرده و آفیس مواردی هستند که با کمک زندر می‌توانید با دستگاه‌های دیگر مبادله کنید.

برای این کار پس از اینکه موارد مورد نظرتان را انتخاب کردید، اپلیکیشن با ورود به حالت وای‌فای هات‌اسپات، امکان اشتراک‌گذاری آنها را به صورت گروهی فراهم خواهد کرد.

Phone Replicate قابلیت کاربردی دیگر زندر محسوب می‌شود. با مراجعه به این منو می‌توانید همه شماره تلفن‌ها و تصاویر موجود در موبایل قدیمی خود را تنها با چند اشاره به موبایل جدید بفرستید.

نگارشهيددخت/منبع:همشهري‌دانستنيها

کد خبر 296432

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha