همشهری آنلاین: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از رگبار و رعد و برق در ۱۱ استان و وزش باد شدید در ۵ استان کشور طی ۲۴ ساعت آینده خبر داد.

رعد و برق

احد وظیفه در گفتگو با مهر با بیان این مطلب افزود: براساس تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، عصر سه‌شنبه (5 خرداد)  بارش‌های پراکنده در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، شمال شرق، شرق و ارتفاعات البرز شرقی رخ می‌دهد.

به گفته وی، فردا ناپایداری‌های این نواحی، افزایش یافته و رگبار و رعد و برق و وزش باد در مناطق ذکر شده پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه اظهار داشت: چهارشنبه رگبار و رعد و برق و وزش باد در شمال آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، زنجان، شمال سمنان، نیمه جنوبی گلستان، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، یزد،‌شمال غرب کرمان، شمال شرق فارس و وزش باد شدید در کرمان، سیستان و بلوچستان، شرق یزد، خراسان جنوبی و خراسان رضوی پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: پنج‌شنبه در شمال غرب، بخش‌هایی از غرب و نیمه شرقی کشور بارش‌های پراکنده در ساعات بعد از ظهر پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه تأکید کرد: در سه روز آینده وزش باد در استان‌های واقع در نیمه شرقی و استان‌های سمنان، قم، مرکزی و اصفهان به نسبت شدید پیش‌بینی می‌شود که در برخی نقاط با گرد و خاک همراه خواهد بود.

وی افزود: فردا آسمان پایتخت کمی ابری و دربعد ازظهر همراه با افزایش ابر است و در برخی ساعات وزش باد و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دمای تهران همانند امروز به ترتیب ۳۴ و ۲۲ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.

کد خبر 296335

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha