همشهری آنلاین: کمیته انضباطی رای خود را در مورد اتفاقات شهرآورد پایتخت اعلام کرد.

سایت رسمی فدراسیون نوشت: پس از برگزاری شهرآورد هشتادم پايتخت و انجام تخلفات برخی بازیکنان دو تيم، کميته انضباطی رای خود را صادر کرد.

رای کميته انضباطی به اين شرح است:

مسابقه دو تيم پرسپولیس تهران و استقلال تهران از هفته سی ام مسابقات ليگ برتر فوتبال کشور در تاريخ 25/2/94 و در ورزشگاه آزادی برگزار شد و کميته انضباطی با بررسی دقیق گزارشات و تطبیق موضوع با آيين نامه انضباطی، آرای خود را به اين شرح اعلام کرد:

1 - باشگاه پرسپولیس تهران به دلیل پرتاب مواد محترقه توسط تماشاگران به زمين مسابقه و مطابق با مواد 78 و 79 آيين نامه انضباطی به تذکر کتبی و پرداخت پنج میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد. رای صادره قطعی است.

2 - سوشا مکانی بازیکن پرسپولیس تهران و حنیف عمران زاده بازیکن استقلال تهران به دلیل ايجاد تنش و درگیری فیزیکی در زمين مسابقه که موجب تحريک تماشاگران شده است و به دليل بازتاب منفی اين اقدام در رسانه ها و مجامع ورزشی و برابر مواد 65 و 66 آيين نامه انضباطی هر کدام به سه جلسه محروميت از همراهی تيم و پرداخت دو ميليون تومان جریمه نقدی محکوم شدند. رای صادره قطعی است.

3 - امید عالیشاه و علیرضا نورمحمدی بازیکنان پرسپولیس تهران و امیرحسین صادقی و هرایر مگويان بازیکنان استقلال تهران به دليل انجام رفتار غیرورزشی و ايجاد درگيری و تشنج و مطابق مقررات ماده 65 آيين نامه انضباطی هر کدام به يک جلسه محروميت از همراهی تيم و پرداخت دو ميلیون تومان جریمه نقدی محکوم شدند. راس صادره قطعی است.

کد خبر 296096

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha