همشهری‌آنلاین: نشستی با حضور دکتر سعیدآبادی، دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو، دکتر بانرجی مدیر بخش جامعه اطلاعاتی یونسکو و مدیران کمیسیون ملی یونسکو در تاریخ ۳ خرداد سال جاری به منظور آشنایی مدیر بخش جامعه اطلاعاتی یونسکو با عملکرد و دستاوردهای کمیسیون ملی یونسکو در سالن اجتماعات آن برگزار شد.

دکتر سعیدآبادی دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو با دکتر بانرجی

ابتدا دکتر سعیدآبادی دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو ضمن خوشامدگویی به دکتر بانرجی، در خصوص دستاوردهای اخیر کمیسیون ملی یونسکو به‌‌ویژه ایجاد کرسی‌‌های یونسکو در ایران، تشکیل کمیته‌‌های ملی و تخصصی کمیسیون و ثبت آثار تاریخی و مشاهیر کشورمان در سازمان جهانی یونسکو صحبت کرد.

در ادامه دکتر بانرجی ضمن اظهار خوشوقتی از حضور در کمیسیون گفت: من با سفر به کشورهای مختلف، با عملکرد کمیسیون‌‌های ملی یونسکو آشنایی دارم و باید تاکید کنم که کمیسیون ملی یونسکوی ایران یکی از فعال‌‌ترین کمیسیون‌‌های یونسکو در جهان است. وی همکاری و ارتباط فعال بین گروه‌‌های تخصصی کمیسیون ملی یونسکو را بسیار خوب ارزیابی کرد.

مدیر بخش جامعه اطلاعاتی یونسکو ضمن تقدیر از برگزاری کارگاه آموزشی سواد اطلاعاتی برای مربیان در کشورمان گفت: ملاقاتی با رئیس سازمان فناوری اطلاعات داشتم و امیدوارم که پروژه‌‌های مشترکی بین یونسکو و آن سازمان در کشور ایران اجرا شود.

پس از آن مدیران گروه‌‌های تخصصی و واحدهای مختلف کمیسیون در باره فعالیت‌‌های حوزه خود صحبت کردند.

لازم است یادآوری شود که کمیسیون ملی یونسکو با همکاری سازمان فناوری اطلاعات "کارگاه آموزشی سواد اطلاعاتی برای مربیان" را از تاریخ 2 تا 3 خرداد سال جاری در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار کرد.

دکتر بانرجی (Indrajit Banerjee) مدیر بخش جامعه اطلاعاتی یونسکو و دکتر Irmagarda KasinsKaite Budderberg کارشناس این بخش تدریس دوره را بر عهده داشتند.

کد خبر 296082

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha