مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۳:۰۰
۰ نفر

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در اختتامیه سومین دوره جشنواره مشکات از مراجعه روزانه ۴۵۰ تا ۵۰۰ هزار نفر به میادین میوه و تره‌بار تحت پوشش شهرداری تهران خبرداد.

سيداحمدصفوي در اختتاميه سومين دوره جشنواره مشكات با اشاره به اينكه مشكات جشنواره آموزشي - ترويجي براي ارتقاي فرهنگي شهروندان است، گفت: شهروندان در اين جشنواره با حضور فعال و آگاهانه با مشاركت خانه‌هاي علم و زندگي سراهاي محلات و همچنين اداره كل آموزش‌هاي شهروندي شهرداري تهران دراين جشنواره شركت داشتند.

وي با اشاره به 24هزار اثر در موضوع اقتصاد خانواده و شهر كه در اين دوره از جشنواره شركت داشتند، خاطرنشان كرد: اين جشنواره در جهت توسعه آموزش و تربيت نيروي انساني قدم برمي‌دارد. زيرا هر جامعه‌اي كه بخواهد به رشد و شكوفايي دست‌يابد بايد آموزش را در راس برنامه‌هاي خود قرار دهد. به‌خصوص اينكه آموزش‌هاي شهروندي مي‌تواند در توسعه شهر به‌صورت همه‌جانبه كمك‌رسان باشد.

وي با تأكيد بر اينكه اينگونه آموزش‌هاي شهروندي توجه به ارتقاي فرهنگ شهروندي را در اولويت برنامه‌هاي خود قرار داده است، خاطرنشان كرد: در اين‌باره كارگزاران بخش مديريت شهري مي‌توانند تأثيرات همه‌جانبه‌اي را در اين خصوص داشته باشند به‌گونه‌اي كه جشنواره مشكات را مي‌توان يك چراغ راه و مسير روشن با رويكرد آموزشي پيش‌بيني شده دانست.صفوي اضافه كرد: حضور گسترده شهروندان و مراجعه روزانه 450تا 500‌هزار نفر نشان از اين موضوع دارد كه سازمان ميادين در بحث اقتصاد خانواده تاثير بسيار مثبتي داشته است.

کد خبر 295749

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha