همشهری آنلاین: مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از حذف برنامه پیش ثبت‌نام زائران برای سفر عتبات عالیات عراق در ماه رمضان خبر داد و اعلام کرد: هزینه سفر به عتبات عالیات عراق در ماه رمضان نسبت به سایر دوره‌ها تا ۱۵ درصد کاهش می‌یابد.

کربلا

به گزارش ایسنا، محسن نظافتی اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی قبلی در هر دوره برای اعزام دوره بعدی پیش ثبت‌نام انجام می‌شد که در این دوره به دلیل همزمانی با ماه مبارک رمضان، برنامه پیش ثبت‌نام اعزام به عتبات عالیات حذف شده است و تمام متقاضیان اعزام در ماه رمضان به عتبات اعزام می‌شوند.

وی اضافه کرد: هر زائری که در این مدت بخواهد برای اعزام به عتبات اقدام کند، ثبت‌نامش قطعی خواهد بود و متقاضیان در گروه‌های ۱۳ یا ۲۲ روزه به عتبات اعزام می‌شوند.

نظافتی گفت: کسانی که به عتبات اعزام می‌شوند اگر در قالب گروه ۱۳روزه باشند می‌توانند 10 روز را در عتبات روزه بگیرند و اگر در قالب گروه ۲۲ روزه اعزام شوند، ۱۰ روز در کربلا و ۱۰ روز در نجف اشرف خواهند بود؛ برنامه این گروه طوری تنظیم شده که زائران، لیالی قدر را در نجف اشرف و یا کربلای معلی خواهند بود.

وی همچنین اظهار کرد: طبق وعده‌ رییس سازمان حج و زیارت، در این دوره از سفر عتبات هزینه‌ها تا ۱۵ درصد کاهش خواهد یافت و به‌زودی بسته‌های پیشنهادی و قیمت‌های جدید از طریق سازمان حج و زیارت در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

نظافتی گفت: بیشتر اعزام‌های این دوره به صورت زمینی خواهد بود و تنها دو ایستگاه پروازی تهران و مشهد برای سفرهای هوایی استفاده خواهند شد که زائران استان‌های سمنان، قزوین، همدان، قم، تهران، مرکزی، کرج و کاشان از فرودگاه امام خمینی (ره) و سایر استان‌های همجوار خراسان رضوی از مشهد اعزام خواهند شد.

کد خبر 295667

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha