همشهری آنلاین: رییس سازمان سینمایی در واکنش به انتقاد از بی‌خبری فعالیت‌های دبیرخانه جشنواره فیلم کودک تاکید کرد کارها در حال انجام است و جای نگرانی نیست.

حجت الله ایوبی

به گزارش مهر؛ حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی درباره روند برگزاری بیست و نهمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان که با وجود نزدیک شدن به زمان برگزاری آن خبری درباره فعالیت‌های دبیرخانه آن به گوش نمی‌رسد گفت: شورای سیاست گذاری و راهبری سینمای کودک و نوجوان یکی از کاربردی ترین و فعال ترین شوارها در حوزه سینما است که به شکل برنامه ریزی شده جلسات خود را برگزار می کنند.

وی ادامه داد: خود من هم گاهی در جلسات حاضر می شوم و از نزدیک در جریان امور مورد بحث قرار می گیرم و نکته مهم اینکه اعضای شورای سیاست گذاری و راهبری سینمای کودک و نوجوان در حال بررسی نقاط قوت و ضعف جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان هستند.

این مدیر سینمایی تاکید کرد: این اطمینان را می‌دهم که از بابت برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان نگرانی وجود ندارد و به اعضای شورای سیاست گذاری و راهبری سینمای کودک و نوجوان اعتماد دارم.

ایوبی همچنین نوید داد که اخبار خوبی از جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در راه است.

رییس سازمان سینمایی در پایان گفت: ضمن اینکه علیرضا شجاع نوری دبیر بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به زودی به اتفاق همکاران خود به اصفهان سفر خواهند کرد و درباره روند برگزاری این جشنواره با مسئولان فرهنگی این شهر صحبت خواهند کرد.

کد خبر 295447

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha