همشهری آنلاین: سه هفته مانده به پایان لیگ برتر هندبال، تیم ثامن سبزوار با برتری مقابل نیروی زمینیِ، جشن قهرمانی گرفت.

Handball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، عصر روز چهارشنبه (23 ارديبهشت) در اولین روز از هفته هشتم دور برگشت لیگ برتر آقایان، سنگ آهن گهر زمین در یک دیدار نزدیک توانست با نتیجه 27 بر 26 از سد سنگ آهن بافق يزد گذشته و با کسب دو امتیاز این بازی با 14 امتیاز به رتبه هفتم جدول رده‌بندی صعود کند.

دومين ديدار هفته در مشهد برگزار شد كه ثامن‌الحجج مشهد درمقابل نفت و گاز گچساران با نتيجه 34 بر 27 به برتري رسيد.

در اصفهان فولاد مباركه سپاهان ميزبان تبريزي‌ها بود. سپاهاني‌ها كه 43 ثانيه مانده به پايان بازي با نتيجه 20 بر 22 در مقابل شهرداري تبريز عقب بودند، به نشانه اعتراض زمين بازي را ترك مي‌كنند. بنابراين نتيجه اين ديدار توسط كميته انضباطي اعلام خواهد شد.

در كرمان نيز تيم‌ منيزيم فردوس به ديدار صنعت مس كرمان رفت كه اين ديدار با نتيجه 20 بر 15 به سود كرماني‌ها پايان يافت.

درحال حاضر ثامن‌الحجج سبزوار با كسب 31 امتياز در صدر است، منيزيم فردوس با 26 امتياز در مقام دوم و ثامن‌الحجج مشهد نيز با كسب 24 امتياز در جايگاه سوم قرار دارند.

در آخرين ديدار اين هفته نيروي زميني ارتش در تالار هندبال تهران ميزبان ثامن‌الحجج سبزوار بود. در اين ديدار تيم ثامن سبزوار با نتيجه 33 بر 22 بر نيروي زميني غلبه كرده و با كسب دو امتياز اين بازي و در مجموع با 33 امتياز، سه هفته مانده به پايان ليگ، قهرماني خود را مسجل كرده و با اين قهرماني جواز حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا را نیز کسب کرد.

 

کد خبر 295386

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha