همشهری آنلاین: معاون فرهنگی و اجتماعی مترو تهران گفت: برای نخستین بار ۶۰ تشکل خیریه ثبت شده با هدف توانمند سازی مددجویان این مراکز در حرکتی مشارکتی با شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه در قالب نمایشگاه حضور می‌یابند.

ایستگاه مترو ولیعصر

به گزارش ایرنا، محمد صائبی در رابطه با برگزاری این نمایشگاه افزود: دراین نمایشگاه که در روزهای چهارم تا ششم خرداد ماه جاری در زیرگذر مترو ایستگاه ولی عصر (عج) تهران برگزار می‌شود، محصولات تولیدی و فرهنگی این تشکل‌ها برای بازدید و فروش عموم عرضه خواهد شد.

وی گفت: لازمه افزایش مشارکت اجتماعی در شهر تهران منوط به شناخته شدن این تشکل‌ها و توانمندی‌های آنان است و زیرگذرمذکوراین ظرفیت را به لحاظ تردد گسترده عموم دارد.

به گفته وی این حرکت در راستای فعالیت‌های فرهنگی مترو و حمایت از اقشار آسیب پذیر اجتماعی انجام می‌شود.

وی یادآور شد: با تاکیدهاي شهردار تهران نگاه به مترو از سازه فیزیکی به یک نهاد اجتماعی تغییر کرده و هدف مدیریت این مجموعه ایجاد فضای اجتماعی پویا و موثر در این شهر زیرزمینی است.

به گفته معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه در راستای پیشبرد و هم افزایی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی، نمایشگاه و جشنواره‌های متعددی در حوزه‌های مختلف در این زیرگذر فرهنگی از سوی این معاونت برگزار می‌شود.

کد خبر 295277

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha