همشهری آنلاین: جشنواره بزرگ تنیس آپت با معرفی نفرات برتر در بخش بانوان و آقایان به پایان رسید.

Tennis

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، جشنواره بزرگ تنیس آپت (بزرگداشت تقی اکبری) با حضور برترین‌های رده‌های سنی مختلف به مدت یک هفته به میزبانی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد تا با انجام بازی‌هاي فینال تکلیف نفرات برتر مشخص شود.

در پایان این رقابت‌ها و در رده سنی آزاد آقایان، اشکان شکوفی حسام یزدی را شکست داد و قهرمان شد و در بخش دو نفره، زوج انوشا شاهقلی و محسن حسین‌زاده تیم حامد یزدی و حسام یزدی را شکست دادند و در جایگاه نخست ایستادند.

در ادامه این رقابت‌ها و در بخش انفرادی بانوان صدف صادق وزیری هلیا غفرانی را شکست داد و قهرمان شد و در بخش دوبل نیز زوج غزاله ترکمن و صدف صادق وزیری زوج نگین و شهرزاد شیخ صراف را مغلوب کرده و فاتح بازی‌ها شدند.

در رده سنی زیر ۱۴ سال دختران سارا قبادی مشکات‌الزهرا صفی را مغلوب کرد و در رده سنی زیر ۱۰ سال درسا چراغی، ماندگار فرزامی را از پیش رو برداشت تا تکلیف نفرات برتر این رده نیز مشخص شود.

در رده سنی زیر ۱۸ سال پسران محمد کارگران اروجی، آرمین رستمی را شکست داد و قهرمان شد. در بخش دو نفره نیز زوج امیرمحمد ادب‌جو- مهدی سهرابی بر زوج مهرداد میرعارفی -محمد جلالیان برتري يافته و قهرمانی این دوره را از آن خود کردند.

در رده سنی زیر ۱۴سال سینا مقیمی، سیاوش شیردل را مغلوب کرد و در جایگاه نخست ایستاد. در بخش دو نفره زوج سینا مقیمی - ارکین توتونچی زوج سیاوش شیردل - عرفان درویش نوری را شکست دادند و در رده سنی زیر ۱۰ سال امیر علی قوام با پیروزی برابر پدرام توکلی قهرمان شد.

به این ترتیب با مشخص شدن نفرات برتر مراسم اختتامیه این رقابت‌ها برگزار و در پایان با اهداء جام و جایزه نقدی ار نفرات برتر تقدیر شد.

کد خبر 295263

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha