همشهری آنلاین: رئیس کمیته مسابقات لیگ گفت: نمی‌دانم چطور اتفاقات تبریز به‌وجود آمد و به دلیل بی‌تجربگی نتوانستیم جلوی آن را بگیریم.

هوادار تبریز

غلامرضا بهروان در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این‌که نمی‌داند چه کسی خبر تساوی سپاهان و سایپا را به نیمکت تیم تراکتورسازی داده است، اظهار کرد: ما هم از این خبر تعجب کرده بودیم و فقط خوشحالی تماشاگران و بازیکنان را نظاره می‌کردیم. اتفاقات بسیار بدی در ورزشگاه رخ داد که در آخر هم خسارت سنگینی را به ورزشگاه وارد کردند.

وی ادامه داد: در تبریز همه چیز برای قهرمانی تراکتورسازی مهیا شده بود و 80 تا 90 هزار نفر در ورزشگاه حاضر شده بودند. بعد از اخراج تیموریان، فضای بدی در ورزشگاه به وجود آمد و نفت تهران بازی را به تساوی رساند و در نهایت هم شکستن صندلی‌ها را مشاهده کردیم.

رئیس کمیته مسابقات با اشاره به بی‌تجربگی آنها در برخورد با چنین مسائلی، تأکید کرد: واقعاً نمی‌دانم چطور چنین اتفاقاتی به وجود آمد. ما زحمت زیادی کشیده بودیم و به دلیل بی‌تجربگی نتوانستیم جلوی این کار را بگیریم. تمام تلاشمان را کرده بودیم که به بهترین نحو لیگ را به پایان برسانیم. داوران را هماهنگ کرده بودیم و مسابقات را هم به طور همزمان برگزار کردیم.

بهروان اضافه کرد: اتفاق رخ داده در تبریز تمام زحمات ما را بر باد داد و باعث تأسف ماست که شاهد چنین برخوردهایی هستیم. باید فرهنگ‌سازی مناسبی در این زمینه انجام بگیرد چرا که فوتبال فقط برد نیست. باخت در فوتبال هم جزئی از زیبایی‌های آن است.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ با اشاره به تمهیدات صورت گرفته برای برگزاری هرچه بهتر مسابقه تراکتورسازی و نفت تهران، افزود: نیروی انتظامی تمام تلاش خود را کرده بود و حضور آن تعداد تماشاگر در وسط زمین برای همه عجیب و غریب بود. تماشاگران احساساتی شده و از قهرمانی تیم‌شان خوشحال بودند.

وی با تاکید بر این‌که از نتیجه بازی سپاهان و سایپا خبر داشته‌ است، گفت: با نماینده سازمان لیگ در اصفهان هماهنگ شده بودیم و آنها لحظه به لحظه نتایج را به ما اطلاع می‌دادند و ارتباط قطع نبود اما یک نفر که نمی‌دانم از کجا به نیمکت تراکتور آمده بود به آنها گفته بود که دیدار اصفهان با تساوی به پایان رسیده است.

بهروان تاکید کرد: تمامی اتفاقات رخ داده در تبریز توسط کمیته انضباطی و نماینده سازمان لیگ و داوران یادداشت شده و به طور قطع باید با مسبب آن برخورد شود. هر کاری که خارج از قانون باشد، تخلف حساب می‌شود. قبول دارم که تماشاگران بخاطر اتفاقات پیش‌آمده احساساتی شده بودند اما باید رفتارشان را کنترل می‌کردند. بدون شک خسارت وارد شده به ورزشگاه یادگار امام (ره) بسیار سنگین است.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره خسارت‌های وارد شده در طول مسابقه به اتومبیل‌ها و ورزشگاه،‌ اظهار کرد: تماشاگران خسارت سنگینی به ورزشگاه و اتومبیل‌های حاضر در پارکینگ این مجموعه رساندند اما درباره شایعه آتش زدن اتومبیل نیروی انتظامی اطلاعی ندارم.

وی در واکنش به صحبت‌های سرمربی تراکتورسازی مبنی بر این‌که فغانی جام قهرمانی از چنگ آنها درآورده و به سپاهان داده است،‌ اظهار کرد: کمیته داوران باید با این صحبت‌ها برخورد کند و من صحبتی در این‌باره ندارم.

بهروان درباره تمهیدات فراهم شده برای قهرمانی سپاهان در اصفهان، نیز خاطرنشان کرد: جشن بسیار زیبایی در اصفهان برگزار شد. دو سری مدال قهرمانی که از کیفیت بالایی هم برخوردار بودند فراهم شده بود تا به تیم قهرمان اهدا شود. این‌طور نبود که ما از قهرمانی سپاهان خبر داشته باشیم. تماشاگران حاضر در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز دیدند که از صبح برای ساخت سکوی قهرمانی تلاشمان را انجام دادیم.

کد خبر 295181

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha