همشهری آنلاین: مهدی تاج می‌گوید سازمان لیگ کوچکترین نقشی در اتفاقات پایان بازی تبریز نداشته و ناظران آنها اصلا چیزی به کسی نگفتند.

خبرآنلاین نوشت: مهدی تاج اتفاقات عجیب دقایق پایانی بازی تبریز میان تراکتورسازی و نفت را کثیف خواند و محکوم کرد. او در این باره گفت: «واقعا این اتفاقات تلخ و کثیف بود. سازمان لیگ این تصمیم را محکوم می‌کند و خواهان پیگیری جدی ماجراست. تمام زحمات یکسال همکاران من در برگزاری یک لیگ عالی با آن اتفاق تحت الشعاع قرار گرفت. واقعا این شایعه کثیف بود. ولی با قطعیت به شما می‌گویم هیچ یک از همکاران من در این اتفاق نقشی نداشتند. حرف های آقای بهروان را که شنیدید، آقای شمس هم اصلا در جریان این ماجرا نبوده و چیزی به کسی نگفته است و قطعا اگر کسی حرفی درباره آنها زده اشتباه کرده است. اصلا ما همه برنامه‌ریزی‌مان این بود که قهرمان در تبریز معرفی شود، استیج اصلی آنجا بود. کفاشیان در تبریز بود و همه چیز را آماده جشن کرده بودیم.»

تاج درباره حضور خودش در تهران هم گفت:«من باید برای مراسم کنگره شهدا در تهران می‌بودم. برای همین هم آقای بهروان به تبریز رفت و من هم که در تهران جوایز را دادم.»

تاج ادامه داد: «متاسفانه این شایعه روند آن بازی را به هم ریخته و باید بررسی شود و بفهمیم چه کسی یا کسانی این کار را کردند. به هر حال ما نه در جریان این ماجرا بودیم و نقشی در آن داشته‌ایم و نه اصلا می‌توانستیم و توان انجامش را داشتیم اما هر کسی این شایعه را پخش کرده، اشتباه کرده است. فقط روند بازی را تحت تاثیر قرار داده و در نهایت هم تفاوتی در اتفاقات پس از بازی نداشته است.»

تاج درباره اینکه سرنوشت لیگ بعد از این اتفاق چه می‌شود و آیا تغییری در نتایج اتفاق می‌افتد هم گفت: «این دیگر در حوزه اختیارات سازمان لیگ نیست. باید مسئولان کمیته انظباطی ماجرا را بررسی کنند و ببینند برایش چه تصمیمی می‌گیرند.»

کد خبر 295169

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha