همشهری آنلاین: رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تخریب چهره سپاه پاسداران و کم اهمیت جلوه دادن فعالیت‌های این نهاد انقلابی از اهداف استکبار جهانی است.

محمدرضا نقدی

سردار محمدرضا نقدی روز چهارشنبه در آیین معارفه فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در اراک افزود: دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی از هر مسیری که قصد ضربه زدن به ارزشهای انقلاب را دارند سپاهیان و بسیجیان در مقابل آنها صف آرایی کرده و توطئه‌های آنها را خنثی می کنند.

وی ادامه داد: سبزپوشان سلحشور سپاه پاسداران در همه عملیات‌های نظامی از قبیل هوایی، دریایی و زمینی در مقابل سلطه طلبی‌های استکبار جهانی ایستادگی کرده و اجازه دست درازی به خاک وطن را به هیچ قدرتی نمی‌دهند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: سپاه پاسداران با برگزاری کنگره‌ها و یادواره‌های شهدا، راه اندازی کاروان‌های راهیان نور، اجتماع‌های مذهبی، سازماندهی اقشار مختلف مردم به خصوص جوانان در بسیج و راه اندازی حلقه‌های صالحین با هجمه‌های فرهنگی دشمنان ایران اسلامی به مقابله برخاسته و موفقیت‌های چشمگیری به دست آورده است.

وی اظهار کرد: دشمنان نظام پس از ناکامی در جنگ تحمیلی و هجمه های فرهنگی، تحریم های اقتصادی ناجوانمردانه را بر علیه ملت ایران اعمال کردند اما سازمان بسیج و سپاه پاسداران با استفاده از راهبرد اقتصاد مقاومتی به مقابله با این تحریم‌ها برخاستند به طوری که در دو سال گذشته بیش از 100 هزار فرصت اشتغال برای جوانان در نقاط مختلف کشور ایجاد شده است.

سردار نقدی اضافه کرد: دشمنان قسم خورده این مرز و بوم از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تخریب چهره سپاه پاسداران استفاده می کنند، اما ملت ایران معتقدند خداوند زمینه پیروزی انقلاب اسلامی را به دست با کفایت امام خمینی(ره) فراهم کرد و قدرت حفظ و صیانت از آن را نیز دارد، بنابراین توطئه پراکنی ها و شرارت های دشمنان هرگز در قلب و ذهن ملت ایران راه پیدا نمی کند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنی ها و کینه توزی های دشمنان اسلام و ایران به جایی رسیده است که تصمیم به راه اندازی گروه های تکفیری در کشورهای اسلامی گرفتند تا اسلام را به نام خود اسلام نابود کنند، اما از آنجایی که روحیه استکبار ستیزی و دفاع از ارزشهای اسلام به همه کشورهای مسلمان صادر شده است این توطئه آنها نیز نقش بر آب شد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اظهار کرد: سپاهیان و بسیجیان باید هوشمندانه راه شهدای هشت سال دفاع مقدس را ادامه داده و در پشتیبانی از ولایت فقیه، آرمان های امام راحل و شهدا و ارزشهای انقلاب اسلامی کوچکترین شکی را در وجود خود راه ندهند.

سردار نقدی اضافه کرد: دشمنان ایران اسلامی باید بدانند که سپاه پاسداران با الگوگیری از موازین دین مبین اسلام و سیره اهل بیت(ع) همچنان راه خودش را ادامه داده و پایان این توطئه ها و تحریم ها چیزی جز شکست آنها و آزادی بیت المقدس نیست.

وی گفت: سپاهیان و بسیجیان باید همواره گوش به فرمان ولی فقیه بوده و در هر جایی که انقلاب به وجود آنها نیاز دارد حاضر شده و با تمام وجود از ارزشهای انقلاب دفاع کنند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: سپاهیان و بسیجیان باید با روحیه جهادی در عرصه صنعت ورود پیدا کرده و در توسعه این بخش در کشور نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

وی واردات کالاهایی را که امکان تولید آنها در کشور میسر است را مظهر فساد اقتصادی دانست و گفت: دولت باید برای مقابله با این مهم برنامه ریزی های کاربردی تدوین کند.

سردار نقدی گفت: انواع کالای نفتی از کشورهای مختلف وارد می شود که بیش از 90 درصد آنها در داخل کشور قابل تولید هستند.

وی اضافه کرد: مسوولان باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند و به جای اشتغالزایی برای جوانان چین و سایر کشورها، با برنامه ریزی های بلند مدت در راستای بالا بردن تولید داخلی و رفع بیکاری جوانان ایران زمین تلاش کنند.

سردار نقدی اظهار کرد: استان مرکزی در دوره های مختلف تاریخ خاستگاه دانشمندان و فرهیختگانی بوده که در همه بخش های اجتماعی، سیاسی، نظامی و فرهنگی کشور تاثیر گذار بوده اند.

وی گفت: استان مرکزی با برخورداری از حدود سه هزار واحد تولیدی کوچک و بزرگ به عنوان یکی از قطب های صنعتی کشور محسوب می شود بنابراین مسوولان این استان باید تلاش کنند تا با بکارگیری همه ظرفیت های صنعتی در این استان، گامی اساسی در راستای اشتغالزایی برداشته و تولید ناخالص ملی را ارتقاء دهند.

کد خبر 295062

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha