یکشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: بهروز رضوی که همکاری خود را با رادیو در سال ۱۳۴۷ به عنوان گوینده آغاز کرد این روزها محل کارش را همچنان رادیو می‌داند و می‌گوید: رادیو را بیشتر از تلویزیون دوست دارم.

بهروز رضوی

به گزارش ايسنا؛ او صاحب یکی از متفاوت‌ترین صداهایی است که ممکن است از رسانه‌ای مثل رادیو و تلویزیون بشنوید. کسانی که مخاطب برنامه‌های متفاوتی مثل «کتاب شب» و «قصه شب» بوده‌اند، می‌دانند که شنیدن یک قصه یا داستان از زبان او تا چه حد می‌تواند لذت‌بخش باشد.

این گوینده قدیمی تاکید می‌کند: رادیو را رسانه‌ سالم و سریع‌تری می‌دانم.

بهروز رضوی می‌گوید: شاید اگر از همان آغاز به تلویزیون نیامده بودم‌، اصلا نمی‌آمدم اما به هر حال تلویزیون هم انگیزه‌های خودش را دارد از جمله دستمزدهای بالا. اما اساسا رادیو را خیلی بیشتر دوست دارم و محل کارم را رادیو می‌دانم.

این گوینده قدیمی همچنین با اشاره به اینکه در تلویزیون هم کار می‌کند، عنوان کرد: ممکن است از سر ناگزیری در تلویزیون هم اجرا داشته باشم، اما رادیو را ترجیح می‌دهم.

به گزارش ایسنا، بهروز رضوی روایت مجموعه مستند «ایران» را بر عهده داشته است. او مجری تلویزیون است و اجرای برنامه نوروزی «سیب سرخ عید» از جمله کارهایش محسوب می‌شود. رضوی به عنوان بازیگر هم در عرصه هنر فعالیت داشته است.

این گوینده این روزها اجرای دو برنامه در رادیو تهران و رادیو فرهنگ را بر عهده دارد.

کد خبر 294670

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha