سرپرست دانشگاه فرهنگیان با رد هرگونه اخبار منتشرشده مبنی بر اعلام منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام کرد: افراد پذیرفته‌شده در آزمون استخدامی آموزش و پرورش از شهریور امسال در دوره‌های دانشگاه‌ فرهنگیان شرکت می‌کنند.

محمود مهرمحمدي به فارس گفت: اكنون برنامه در مرحله طراحي قرار دارد و هنوز به تصويب نهايي نرسيده است، پس مواد آزمون هنوز اعلام نشده و اگر اخباري تا‌كنون مبني بر وجود و اعلام اين منابع شنيده مي‌شود، كذب است و متقاضيان جهت اطمينان بايد به منابعي چون معاونت آموزشي دانشگاه فرهنگيان يا مركز نيروي انساني مراجعه كنند.

وي افزود: اين 5هزار نفر با استفاده از ظرفيت ماده‌28 از دانشگاه‌هاي ديگر جذب مي‌شوند كه مسير و مقدمات قانوني آن فراهم شده است و مشغول طراحي برنامه دوره يكساله هستيم كه دانشجويان بايد اين دوره را بگذرانند. مهرمحمدي از انتشار دستورالعمل مربوطه تا پايان ارديبهشت سال‌جاري خبر داد و اظهار كرد: تكليف واجدين شرايط و چگونگي شركت در آزمون تا اين مدت مشخص مي‌شود.

در همين حال سيدمحمد بطحايي، معاون توسعه مديريت و پشتيباني وزير آموزش و پرورش از آماده شدن جدول‌هاي استخدامي اين آزمون در وزارت آموزش و پرورش خبر داد و گفت: اولويت استخدام در رشته‌هاي مختلف نيز نيازهاي استان‌ها و مناطق است.

کد خبر 294610

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha