مردی که از ۲ سال قبل به اتهام قتل همسرش در بازداشت به سر می‌برد همچنان اصرار دارد که بیگناه است و در مرگ همسرش نقشی نداشته است.

متهم

رسيدگي به اين پرونده از دوازدهم خرداد‌ماه سال92 با انتقال پيكر نيمه‌جان زني به نام لعيا به بيمارستان آغاز شد. زماني كه پزشكان مي‌خواستند وضعيت اين زن را بررسي كنند پي بردند او پيش از انتقال به بيمارستان جانش را از دست داده است. شواهد نشان مي‌داد اين زن دقايقي قبل از خانه‌اش واقع در خيابان جمالزاده شمالي توسط امدادگران اورژانس به بيمارستان منتقل شده و مرگ وي مشكوك به‌نظر مي‌رسد. به اين ترتيب اين ماجرا به بازپرس شعبه دوم دادسراي امور جنايي گزارش شد و كارآگاهان جنايي پليس آگاهي تحقيقات خود را در اين‌باره آغاز كردند.

همسر متوفي كه از اورژانس درخواست كمك كرده بود به مأموران گفت: ساعت 8:20 با صداي زنگ تلفن همراهم از خواب بيدار و متوجه شدم همسرم جلوي آشپزخانه افتاده و درِ آپارتمان هم باز است. ترسيده بودم و با داد و فرياد از همسايه‌ها كمك خواستم. با كمك اورژانس همسرم را به بيمارستان برديم اما در آنجا گفتند او فوت شده است.

اظهارات اين مرد در حالي بود كه نتيجه بررسي‌هاي متخصصان پزشكي قانوني نشان مي‌داد علت مرگ اين زن نارسايي تنفسي و خفگي ناشي از انسداد مجاري تنفسي است. اين موضوع نشان مي‌داد زن جوان به قتل رسيده است. تحقيقات درخصوص خانه مقتول حاكي از آن بود كه در ورودي آنجا ضدسرقت است و آثاري مبني بر تخريب آن وجود ندارد و از سويي به‌جز شوهر مقتول هيچ‌كس در خانه حضور نداشته است. در همين حال مقتول زمان مرگ لباس منزل به تن داشت و از اين گذشته تنها مظنون پرونده هر روز ساعت 6:30 به محل كارش در جاده قديم تهران - كرج مي‌رفت اما آن روز به طرز عجيبي خواب مانده بود.

همه اين شواهد انگشت اتهام را به سوي سعيد شوهر 42ساله مقتول نشانه مي‌گرفت. در چنين شرايطي وي كه اظهارات ضد‌و نقيضي داشت به اتهام قتل همسرش بازداشت شد اما حاضر نشد قتل همسرش را به گردن بگيرد. با وجود اين، كارآگاهان شواهدي به‌دست آوردند كه نشان مي‌دهد وي همسر جوانش را در خانه خفه كرده است.

سرهنگ آريا حاجي‌زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ در اين‌باره گفت: با وجود اينكه متهم ادعا مي‌كند كه بيگناه است اما شواهد و مستندات به‌دست آمده آنچنان قوي است كه بازپرس پرونده وي را مجرم تشخيص داد و پرونده منجر به صدور كيفرخواست شد.براساس اين گزارش با صدور قرار مجرميت و كيفرخواست در اين پرونده قرار است متهم به‌زودي در دادگاه كيفري استان تهران به اتهام قتل همسرش محاكمه شود.

کد خبر 294574

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha