همشهری آنلاین: ستاره پرتغالی رئال مادرید ۷ میلیون یورو به افراد بی‌خانمان در نپال کمک مالی کرد.

رونالدو

به گزارش ایسنا، هفته گذشته زلزله شدیدی به قدرت 7.9 ریشتر در کاتماندو نپال باعث شد هزاران نفر در این کشور و مناطق اطراف آن بی‌خانمان شوند.

به گزارش دیلی میل، کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید که در 2 سال گذشته به عنوان برترین بازیکن جهان انتخاب شده است، به منظور کمک به کودکان این منطقه و بازماندگان این زلزله، 7 میلیون یورو کمک مالی کرده است.

او هم‌چنین ماه گذشته وقتی به عنوان اولین ورزشکاری تبدیل شد که بیش از 100 میلیون هوادار در شبکه اجتماعی دارد، از همه تقاضا کرد تا در صورت امکان به کودکان فقیر کمک کنند.

هر چند شخصیت خاص رونالدو در زمین مسابقه باعث می‌شود تا خیلی‌ها او را بازیکن مغروری بدانند اما او در زندگی شخصی خود به کمک‌های مالی به افراد فقیر سابقه خوبی داشته است.

رونالدو همچنین سال گذشته تمام هزینه‌های جراحی یک کودک طرفدار خود را بر عهده گرفت تا این کودک عمل جراحی مغز را انجام دهد و همچنین برای جلوگیری از ترس او از جراحی، مدل موهایش را نیز در جام جهانی تغییر داد.

او هم‌چنین در سال 2004 به اندونزی سفر کرد تا با قربانیان تسونامی در این منطقه و کودکی که پیراهن شماره 7 او در پرتغال را پوشیده بود، بشتابد.

کد خبر 294536

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha