همشهری آنلاین: جمعه ۱۸ اردیبهشت سراسر کشور صحنه‌ای از خروش میلیونی و اتحاد وصف‌ناشدنی ملت ظلم‌ستیز ایران اسلامی در محکومیت حملات رژیم سعودی به مردم مظلوم و بی‌دفاع یمن بود.

tazahorat

به گزارش خبرگزاری فارس فرقی نداشت که زبانت فارسی بود یا کردی، لری بود یا ترکی و یا عرب، پیر بودی یا جوان، شیعه بودی یا سنی، اینها هیچ‌کدام ملاکی برای نوع‌دوستی نبود، مهم این بود انسانیت برایت مهم است، چون مسلمانی و پیامبرت به تو آموخته است که اگر صدای مسلمانی را بشنوی و به فریادش نرسی، مسلمان نیستی.

این روزها فریاد یمنی‌ها به آسمان می‌رسد و در تهاجمی غیرانسانی همه انسانیت به یغما رفته است تا ساکنان کاخ سفید بتوانند نفس راحتی بکشند و خواسته‌های فرزند نامشروعشان در فلسطین را تامین کنند.

این روزها که وهابیت باردیگر تبر به دست در برابر درخت تنومند اسلام ایستاده است، که باید مسلمان و انسان باشی و بدانی که این چشم‌های بارانی مردم مظلوم یمن از تو چه می‌خواهند. آری یمن در آتش و خون است و مجریان صهیونیستی با توطئه شوم دموکراسی می‌خواهند، خودشان را بر مردمی تحمیل کنند که جز آزادگی درسی نیاموخته‌اند.

امروز هم‌نوا با سراسر کشور همه از مرد و زن، پیر و جوان و کودک برای محکوم کردن جنایات آل‌سعود، همان هم‌کیش و هم‌مسلکان آل‌یهود آمده بودند و بار دیگر با مشت‌هایی گره کرده و سر دادن فریاد استکبارستیزی به تبعیت از اسلام ناب محمدی(ص)، از مردم مظلوم و زنان و کودکان بی‌گناه یمن حمایت کردند و فریاد هیهات من‌الذله سر دادند.

  • محکومیت جنایات آل‌سعود توسط نمازگزاران جمعه قم

نمازگزاران جمعه قم همزمان با سراسر کشور با برگزاری راهپیمایی گسترده‌ای جنایات آل‌سعود و کشتار مردم بی‌گناه یمن را محکوم کردند.

نمازگزاران جمعه قم ظهر امروز بعد از شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه، با برگزاری راهپیمایی باشکوهی حمایت خود را از مردم مظلوم یمن اعلام کردند.

در این راهپیمایی که از حرم مطهر حضرت معصومه (س) تا چهار راه شهدا برگزار شد مردم قم با سر دادن شعارها و حمل پلاکاردهایی جنایات آل‌سعود در یمن را محکوم کردند و خواستار پایان یافتن تجاوز نظامی عربستان به این کشور شدند.

شرکت‌کنندگان در این راهپیمای با سردادن شعارهایی نظیر «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر آل‌سعود»، «مرگ بر صهیونیست»، «رژیم کودک‌کش، ننگت باد، ننگت باد» و ... جنایات آل‌سعود علیه ملت مظلوم یمن را محکوم کردند.

در پایان این راهپیمایی نمازگزاران در میدان شهدای قم تجمع کرده و قطع‌نامه پایانی قرائت شد.

  • حمایت نمازگزاران دیار امام هشتم(ع) از مردم مظلوم یمن

نمازگزاران مشهدی ظهر امروز همزمان با سراسر کشور پس از اقامه نماز جمعه در حرم مطهر رضوی و در اعتراض به کشتار بی‌رحمانه شیعیان یمن از سوی رژیم آل سعود، راهپیمایی کردند.

شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی با فریاد و شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و ... خشم و انزجار خود را از اقدامات و جنایات رژیم آل‌سعود که با حمایت‌ آمریکای جهانخوار است اعلام کردند.

  • خروش دیار آذربایجان در حمایت از ملت مظلوم یمن

مردم مومن و قهرمان دیار آذربایجان شرقی امروز با فریاد «مرگ بر سه قاتل کودکان، آل‌سعود، اسرائیل و آمریکای بی وجدان» در حمایت از ملت مظلوم یمن تظاهرات کردند.

مردم همیشه در صحنه و متدین آذربایجان به ویژه تبریز، امروز پس از اقامه نماز جمعه در حمایت از مظلومیت مردم یمن و محکومیت کشتار بی‌رحمانه مردم مسلمان یمن توسط رژیم اسرائیلی ـ سعودی از مصلای حضرت امام خمینی(ره) تا میدان ساعت تظاهرات کردند.

در این راهپیمایی هزاران نفری شعارهایی از جمله مرگ بر آمریکا، مرگ بر آل سعود خائن، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر تکفیری و ... از سوی راهپیمایان فریاد زده شد.

نمازگزاران جمعه تبریزی با در دست داشتن پوسترهایی در حمایت از مردم مظلوم یمن از مصلای امام خمینی(ره) این شهر تا میدان ساعت تبریز را راهپیمایی کرده و در پایان تظاهرات و جنایات رژیم سعودی و سکوت مجامع بین‌المللی را محکوم کردند.

  • اصفهان یک صدا فریاد حمایت از یمن سر داد

آحاد و اقشار مختلف مردم اصفهان همزمان با سراسر کشور پس از برگزاری نماز جمعه انزجار و تنفر خود را از جنایات آل‌سعود علیه مردم یمن اعلام کردند.

گفتنی است تظاهرات مردم اصفهان و همیشه در صحنه در راستای حمایت از مظلومین جهان و علی‌الخصوص مردم یمن و اعلام تنفر از ظالم و اخص جنایات ضد انسانی و ضد اسلامی آل‌سعود در روزهای گذشته بود.

در این راهپیمایی مردم بصیرت‌مدار اصفهان با شعارهایی چون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل‌سعود، مرگ بر آل‌خلیفه، حسین حسین شعار ما است شهادت افتخار ما است، آل‌سعود و آمریکا ننگت باد ننگت باد و خون شهیدان یمن می‌چکد از چنگ آل‌سعود یک صدا فریاد به حمایت از مردم یمن سر دادند.

  • گیلانی‌ها جنایات آل‌سعود در یمن را محکوم کردند

مردم ولایی و بصیر گیلان به ویژه شهر رشت هم‌زمان با سراسر کشور پس از اقامه نماز جمعه با دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این استان راهپیمایی اعتراض‌‌آمیز نسبت به تجاوز نظامی عربستان به یمن را برگزار کردند.

مردم نمازگزار در این راهپیمایی ضمن محکومیت اقدام وحشیانه آل سعود از مردم مظلوم یمن حمایت کردند و با سر دادن شعارهایی اقدام مشترک چند کشور عربی برای حمله به این کشور را اقدامی بر خلاف موازین بین‌المللی دانستند و آن را محکوم کردند.

شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر صهیونیسم، مرگ بر آل سعود مرگ بر وهابی فضای مسیرهای راهپیمایی را آکنده کرد و مردم خشم و نفرت خود را از این همه جنایات به نمایش گذاشتند.

به گزارش فارس، مردم دیگر شهرهای گیلان پس از اقامه نماز جمعه در راهپیمایی محکومیت جنایات آل سعود حضوری پرشور یافتند.

  • شعار «مرگ بر آل‌سعود» در جنوب پایتخت طنین‌انداز شد

مردم انقلابی و خداجوی شهرستان ری دوشادوش مردم غیور و بصیر ایران اسلامی بعد از اقامه نماز جمعه با برپایی تظاهراتی خشم و انزجار خود را از رژیم آل‌سعود به خاطر تجاوز به کشور اسلامی یمن با سر دادن شعارهایی از قبیل «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر آل سعود» ابراز داشتند.

مردم مومن، بصیر و همیشه در صحنه شهرری با برپایی تظاهراتی تجاوز نظامی عربستان سعودی به یمن را محکوم کردند.

اهالی شهرری در این تظاهرات خواستار توقف فوری حملات هوایی آل‌سعود علیه مردم مسلمان یمن شدند. مردم بخش‌های کهریزک، حسن‌آباد و قلعه نو شهرستان ری نیز با برپایی راهپیمایی و اعلام انزجار خود از جنایات آل سعود و حامیانش در یمن در حالی در حمایت از مردم یمن به صحنه آمده بودند که شعار سرمی‌دادند «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد» تا اوج نفرتشان را از رژیم آل سعود که مزدور منطقه‌ای آمریکا و سایر دول استبدادی است نشان دهند.

  • راهپیمایی مردم کهگیلویه و بویراحمد در محکومیت جنایات آل‌سعود ‌در یمن

ظهر امروز نمازگزاران کهگیلویه و بویراحمدی پس از خطبه‌های نماز جمعه در سراسر شهرستان‌ها و شهرهای استان با حضور در مراسم راهپیمایی جنایات رژیم آل‌سعود در پی حمله به مردم بی‎دفاع یمن را محکوم کردند.
در مرکز استان پس از نماز دشمن‌شکن جمعه نمازگزاران شهر یاسوج از محل مصلای امام خمینی (ره) تا مسجد صاحب‌الزمان با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، «انصارالله پیروز است، آل‌سعود نابود است» و «مرگ بر آل‌سعود خائن» و با قرائت بیانیه‌ای این جنایات بی‌شرمانه را محکوم کردند.
در دیگر شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد بعد از نماز عبادی و سیاسی جمعه نمازگزاران جنایات آل سعود به سرکردگی آمریکا و اسرائیل را بار دیگر محکوم کردند.

  • نمازگزاران بوشهر جنایات آل‌سعود را محکوم کردند

مردم خداجو، ولایت‌مدار و نوع‌دوست شهر بوشهر بعد از اقامه نماز جمعه امروز با برگزاری راهپیمایی علیه تجاوزهای بی‌رحمانه نظامی آل‌سعود به یمن، این اقدام را محکوم کردند.

مردم بوشهر بعد از نماز جمعه امروز با سر دادن شعارهایی از مردم بی‌دفاع و مظلوم یمن حمایت کرده و اقدامات وحشیانه و بی‌رحمانه کشورهای مرتجع عربی به رهبری رژیم خون‌خوار آل‌سعود و حمایت آمریکای جنایت‌کار و حامیان آنها در این امر را محکوم کردند.

مردم خداجو و ولایت‌مدار بوشهر با سر دادن «آمریکا مرگت باد آل‌سعود ننگت باد»، «انصارالله پیروز است آل‌سعود نابود است»، «یمنی حزب‌الله حمایتت می‌کنیم»، «مرگ بر آل‌سعود خائن»، «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» جنایت رژیم آل‌سعود را محکوم کردند.

  • اهپیمایی کرمانشاهیان در حمایت از مردم یمن

مراسم راهپیمایی در حمایت از ملت مظلوم یمن، امروز پس از اقامه نماز جمعه با حضور گسترده مردم از تمام اقشار در شهر کرمانشاه برگزار شد.

مردم معترض به جنایات‌های آل‌سعود با شعارهایی همچون "از غزه تا یمن کشتار کودکان را متوقف کنید" و "مرگ بر سه قاتل کودکان اسرائیل، آل‌سعود و آمریکای بی‌وجدان" کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع مسلمان در یمن را محکوم کردند.

بر اساس این گزارش، مردم ولایت‌مدار و غیور کرمانشاه هم‌صدا با سراسر کشور از مقابل مسجد جامع تا میدان آزادی این شهر، انزجار خود را از آل‌سعود، آمریکا و اسرائیل و حمایت خود را از مردم یمن نشان دادند.

  • حمایت دیارکریمان از مظلومان یمن

مردم مؤمن و ولایتمدار کرمان ظهر امروز پس از اقامه نماز جمعه در حمایت از مردم مظلوم یمن از مسیر مصلای امام علی (ع) به سمت میدان بسیج راهپیمایی کردند.

مردم کرمان در این راهپیمایی با در دست داشتن پلاکاردهایی حمایت خود را از مردم مظلوم یمن به ویژه کودکان و زنان بی‌دفاع و انزجار خود را از آل‌سعود و هم‌پیمانانش اعلام کردند.

نمازگزاران کرمانی در این راهپیمایی با سر دادن شعارهای «مرگ بر صهیونیسم»، «مرگ بر آمریکا»، «جنایت سعودی، جنایت آمریکاست» و «انصارالله پیروز است، آل‌سعود نابود است» و ... جنایات آل‌سعود را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگاران فارس از شهرستان‌های استان کرمان، مراسم راهپیمایی در حمایت از مردم مظلوم یمن پس از اقامه نماز جمعه در تمام شهرها با حضور نمازگزاران برگزار شد.

  • خروش نمازگزاران کردستانی علیه قاتلان کودکان یمنی

مردم خداجو و نماز‌گذار کردستان پس از اقامه نماز جمعه این هفته و همگام با دیگر هموطنان خویش در جای‌جای ایران اسلامی علیه جنایات رژیم آل‌سعود در یمن راهپیمایی کردند.

نمازگزاران کردستانی در اجتماعی پرشور و با پیمودن مسیر مسجد دارالاحسان و خیابان انقلاب این شهر با سردادن شعارهایی علیه رژیم آل‌سعود و حامیانش، جنایات گسترده نظامیان این رژیم در یمن را محکوم کردند.

کردستانی‌های ولایت‌مدار در شعارهایی با مضامین «آل سعود شرمت باد آمریکا و اسرائیل ننگت باد»، «مرگ بر آل‌سعود»، «یمنی حزب‌الله حمایتت می‌کنیم»، «شورایی از حزب‌الله برای کعبه‌الله ایجاد باید گردد»، «خون شهید می‌جوشد یمنی می‌خروشد»، «حریم امن خدا پناه مسلمین است، سلمان آمریکایی قاتل مسلمین است» جنایات سعودی‌ها در یمن را محکوم کردند.

  • فریادهای به مشت گره‏‌کرده مازندرانی‎ها در حمایت از مردم یمن

در روز همبستگی با مردم مظلوم یمن، نمازگزاران مازندرانی همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی انزجار از آل‌سعود حضور یافتند. در راهپیمایی مردم مرکز مازندران در دفاع از مردم یمن، آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران، هم‌صدا با دیگر مردم در این راهپیمایی حضور یافت.

مردم اعم از زن و مرد و پیر و جوان در این راهپیمایی حضور یافتند و با فریادهای مرگ بر فرانسه، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر رژیم کودک‌کش آل‌سعود، خواستار رسیدگی مجامع بین‌المللی در کشتار و تجاوز به یمن شدند.

  • یزد یکپارچه مرگ آل‌سعود را طلبید

مردم ولایتمدار دارالعباده یزد امروز همزمان با مردم مسلمان سراسر ایران اسلامی، فریاد «مرگ بر آل‌سعود» را در سراسر این دیار طنین‌انداز کردند و پس از اقامه نماز جمعه با راهپیمایی در مسیر مسجد ملااسماعیل ـ خیابان قیام ـ چهارراه شهدا ـ حسینیه امیرچخماق، نفرت و انزجار خود را از نسل‌کشی و کودک‌کشی در یمن توسط آل‌سعود فریاد زدند.

یزدی‌ها با اعلام اینکه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها، همدستان اصلی آل‌سعود هستند، فریاد «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آل‌سعود خائن» را یکپارچه سر دادند.

مردم یزد با شعارهای خود، جلوگیری از کمک‌های انسانی نهادهای پزشکی و امدادی به مردم یمن را رد کردند و آن را برخواسته از خوی ددمنشانه آل‌سعود اعلام کردند.

  • فریاد برای پایان کودک‌کشی آل‌سعود در اردبیل به آسمان برخواست

همزمان با روز همبستگی مردم ایران با ملت مظلوم یمن مردم شهرهای مختلف استان اردبیل ضمن اعلام بیزاری از آل‌سعود پایان کودک‌کشی در یمن را خواستار شدند.
در راهپیمایی سراسری حمایت از مردم مظلوم و بی‌دفاع یمن و اعلام انزجار از رژیم آل‌سعود نمازگزاران اردبیلی از میدان مصلی تا چهار‌راه امام این شهر یک‌صدا و متحد فریاد خشم علیه آل‌سعود، رژیم صهیونیستی و آمریکا، وهابیت و انگلیس سرداده و خواستار پایان یافتن جنایات بی‌رحمانه در یمن شدند.

تظاهر‌کنندگان اردبیلی در حالی که با ندای «الله اکبر» و «لا اله الا الله» راهپیمایی خود را استارت زدند در طول مسیر با سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آل‌سعود کافر»، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر وهابی، مرگ بر داعش»، «مرگ بر سه قاصد کودک‌کش، آل‌سعود، اسرائیل، آمریکای بی‌وجدان»، «اسرائیل کودک‌کش نابود باید گردد» از مجامع جهانی و بین‌المللی خواستند تا سکوت را کنار گذاشته و در برابر بی‌رحمی‌های اخیر آل‌سعود را مجاب به پایان دادن به این جنایات بی‌رحمانه کنند.

این دومین راهپیمایی ضد صهیونیستی و ضد آل‌سعود اردبیلی‌ها در سال‌جاری است که در حمایت از مردم مظلوم یمن و پایان دادن به کودک‌کشی در این کشور انجام می‌شود تا دنیا بفهمد که مردم ایران همچنان حامی مظلومان و مستضعفان هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس عربستان، عملیات «طوفان قاطع» را که بیش از 2 هزار و 500 کشته و بیش از 3 هزار زخمی برجای گذاشت، بامداد روز پنجشنبه 6 فروردین (26 مارس) آغاز و هدف آن را بازگرداندن رئیس‌جمهور مستعفی یمن به قدرت در یمن اعلام کرد، اما با مقاومت مردم، ارتش و جنبش انصارالله یمن، تاکنون به این هدف و دیگر اهداف اعلامی نرسیده است.

وزرای خارجه عربستان و آمریکا روز پنجشنبه در یک نشست خبری در ریاض بر آتش‌بس 5 روزه در یمن تاکید کردند، اما ارتش عربستان و سخنگوی ائتلاف متجاوز ساعاتی پس از این نشست، آغاز عملیات نظامی عربستان علیه صعده یمن را اعلام کرده است.

کد خبر 294479

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha