همشهری آنلاین: رئیس دانشگاه علامه طباطبائی گفت: تلاش‌های انجام شده با هدف بازگشت اساتیدی که در سال‌های اخیر دانشگاه را به علل بازنشستگی و یا موارد دیگر ترک کرده بودند، رتبه دانشگاه علامه طباطبائی را به طور جهشی افرایش داد.

به گزارش ایرنا، دكتر حسین سلیمی در مراسم گرامیداشت مقام استاد که از سوی دانشگاه علامه طباطبائی در محل کتابخانه ملی برگزار شد، اظهار امیدواری کرد كه اساتید فرهیخته و دانشجویان بتوانند با همکاری یکدیگر جایگاه این دانشگاه را در حوزه‌های گوناگون ارتقا دهند.

رئيس دانشگاه علامه طباطبائي گفت: روند پذیرش دانشجو طی یکسال گذشته ارتقا یافته به طوری که تعداد دانشجویان مقطع کارشناسی از یکهزار و 334 دانشجو در سال‌های تحصیلی 92 - 91 به یکهزار و 767 دانشجو در سال‌های 94 - 93 رسيده است.

وی ادامه داد: همچنین تعداد رشته‌ها در این دانشگاه از ٢٢ به ٣٦ رشته ارتقا یافت، پیشتر کلاس‌های مقطع دکتری ١٨ نفره بود که هم اکنون این کلاس‌ها از لحاط تعداد و کیفیت بهبود یافته است.

وی در خصوص بودجه پژوهشی دانشگاه علامه طباطبائی نيز گفت: پیشتر بیش از ٣٠ درصد بودجه پژوهشی هزینه نمی‌شد اما هم اکنون با تخصیص گرانت (بورسیه دانشگاهی) حدود پنج برابر بودجه از طریق گرانت به اساتید بودجه پرداخت می‌شود.

کد خبر 294417

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha