مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۱
۰ نفر

محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهرداری تهران در بوستان گفتگو از ۲۱اردیبهشت‌ماه میزبان نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه خواهد بود.

نمایشگاه گل

اين نمايشگاه به‌مدت 5روز و از ساعت 10صبح تا 21پذيراي شهروندان است. علي محمد مختاري، رئيس سازمان پارك‌ها و فضاي سبز شهر تهران با اعلام اين خبر به همشهري اعلام كرد: شهروندان علاقه‌مند به خريد از اين نمايشگاه 26ارديبهشت و بعد از پايان كار نمايشگاه مي‌توانند از نمايشگاه بازديد كنند.

به گفته وي، قرار است در اين نمايشگاه بيش از 250توليد‌كننده داخلي در زمينه گل و گياه، تجهيزات پاركي و صنايع وابسته و 28شركت از ديگر كشورها ازجمله آلمان، ايتاليا، هلند، چين، اسپانيا، تركيه، ارمنستان و كره‌جنوبي كه در زمينه توليد انواع گل و گياه و تجهيزات باغباني فعال هستند، شركت داشته باشند. اين در حالي است كه همانند سال‌هاي گذشته همزمان با برگزاري نمايشگاه، كاروان گل و گياه نيز در شهر گردش خواهد كرد.

مديرعامل سازمان پارك‌ها و فضاي سبز شهر تهران همچنين ازجمله دستاوردهاي برگزاري نمايشگاه‌هاي گل و گياه را ترويج فرهنگ گياه پروري، جلب مشاركت‌هاي مردمي در افزايش سرانه فضاي سبز و حفظ و نگهداري از محيط‌زيست، ترغيب بازديد‌كنندگان به نگهداري و پرورش گل و گياه، آشنايي شهروندان و علاقه‌مندان با گونه‌هاي مختلف و نادر گياهي، حمايت از توليد‌كنندگان داخلي و جذب سرمايه‌گذاران و كارآفريني در زمينه گل و گياه و صنايع وابسته دانست.

کد خبر 293763

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha